Jag skulle inte ens va hälften utan det jag gör

 

Hej på er! Hoppas ni blir förvånade när jag bloggar, blir nästan förvånad själv faktiskt. Ja jag suger på att blogga men har vart så mycket på senaste, var ju i Norge. Hur mysigt som helst var det att få spendera dagar vid kusten med finaste faster, kusin och Jonas. Ni får nog bilder därifrån någon dag. Kom hem i söndags och igår tog jag och världsbästa Emma en tripp till stockholm, väldigt bra dag må jag säga! Hittade en hel del faktiskt. Idag har jag umgåtts med Becca, väldigt trevligt har det varit. Och nu snart ska jag lägga mig och sova. I min egna säng, himlans gött. Förövrigt mår jag bättre än någonsin, livet flyter på och jag går med ett leende på läpparna mestadels av tiden. Förmodligen på grund utav alla fina människor där ute som gör mig glad. Ni är bra mina nära och kära. Ska gå nu, bye!


Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0