När alla säger nej ska jag säga ja

 Är dålig på att blogga jag vet det. Har haft mycket annat för mig. Helgen spenderades till en början hos Fredrik på fredagskvällen. Väldigt trevliga människor! Lördagen spenderade jag till en början med Freja och sen mot kvällen hos faster som fyllde år. Söndagen var en riktig slödag, men väldigt gött var det, behövdes! Kanske kommer bilder från helgen i ett annat inlägg. Ja iaf, idag är det tisdag och andra skoldagen på första riktiga skolveckan är gjord. Fick datorerna idag med, inga som helst fel. Klassen blir bara bättre och bättre så ska verkligen inte klaga! Trivs väldigt bra på Klara med, stort plus juuu hehe. Aja livet är bra helt enkelt, allt är bra, allt fint folk runt mig är bra och jag mår bra. Allt för mig! Hörs senare eller imorgon, tänkte nämligen komma igång med bloggande nu igen. Wish me luck! Byeeeee!
Ni får en bild på mig och Florentina också, måste säga att bilden pryder min datorbakgrund braaa.

Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0