Vem bryr sig om hundra år?

Hellu! Vaknade imorse och var trött som bara den, fick ju ställa klockan eftersom jag skulle på möte. Vi somnade sent igår efter en hel del one tree hill. Men det gjorde inte så mycket ändåå. Mötet med mentorn gick väldigt bra, är nästan sugen på att börja nu. Känns som om det kommer bli sjukt bra faktiskt! Men på onsdag drar det igång igen! Och för att njuta lite extra av sista riktiga sommarlovskvällen bestämde jag, Emma, Julia och Freja för att ha kräftmys. Hur mysigt som helst var det! Dom har precis gått och jag ska, för en gångs skull snart lägga mig, eller ja om någon timme, måste börja vänja mig vid att sova ordentligt igen haha! Jaja vi hörs imorgon eller så.


Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0