Dom säger "det som inte dödar blir du starkare av". Men också dramatiserad, deprimerad och svag.

 
 
 
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag sa hejdå till min högstadieklass för att sparkas in i ett nytt stadie i mitt liv, alltså gymnasiet.
 
Hur har ditt 2012 varit? 
Mitt 2012 har varit ett sjukt bra år. Trotts alla upp- och nedgångar. Är ju trottsallt så livet är, upp och ner. Men har helt klart haft det bra omringad med de bästa människorna. 

Tror du att år 2013 kommer blir bättre? 
Tror heltklart att det kommer bli ett bra år. 2012 är svårt att slå men 2013 klarar det förhoppningsvis.

Blev du kär i år? 
Nja, beror på hur man ser på saken. Jag hade ju ett påbörjat förhållande i början av året, men det var ju från 2011.

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? 
Är väll inget visst datum så, men kommer nog aldrig glömma gymnasiestarten och kvällarna med fint folk. 

Vad är din största framgång 2012? 
Jag hittade helt klart mig själv, är la en jäkla framgång det. Även fast det känns som jag tappar bort det ibland.

Bästa köpet? 
Mina Clarks (som jag egentligen fick i present) som jag mer eller mindre bor i när jag är ute och konsertbiljetten. Etthundrafjorton dagar kvar.  

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat helt klart, åt ute var och varannan dag. Iallafall i sommras. 

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Sommarlovet gjorde mig riktigt glad. Fick chansen att leva ut lite och slippa tänka så mycket. 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? 
Där palmerna bor, Don't you worry child, vid min sida, orstens favoriter och flytta på dig. 

Vem har du umgåts med mest? 
Mina tjejer, kanske extra mycket med Julia och Emma. 

Bästa minnet från 2012? 
Alla sommarkvällar och nätter. 

Hur många kysste du? 
Inte en blekaste.

Har du haft ett förhållande under 2012? 
Yes det har jag.

Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013? 
Nja, att vara mer vältrännad och finna motivationen.

Vad önskar du att du gjort mer? 
Umgåtts med min släkt tror jag.

Vad önskar du att du gjort mindre? 
Önskar att jag hade tagit beslut och gjort val utifrån min vilja och inte vad jag tror andra blir nöjdast med. Är dock fortfarande dålig på det men, i'm working on it.

Favoritprogram på tv?
Haha kollade typ aldrig på tv, men solsidan kanske. 

Största musikaliska upptäckten?
All svenskrapp eller vad man kallar det. Kartellen, Labyrint och liknande. Ni tycker förmodligen jag är helt bakom flötet när jag skriver det men ärligt. Vilken musik. 

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Oj minns knappt, men fick väll det jag ville ha kläder, pengar och mina Clarks. 

Vad gjorde du på din födelsedag? 
Firade med familjen till en början, sen på kvällen åkte jag och firade med fina vänner och annat fint folk. 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? 
Nja, less drama kanske. Men det hör ju till. 

Vad fick dig att må bra?
Mina vänner och en del andra, de tog mig till toppen av glädje fasen. 

Vem saknade du?
Sen Becca flyttade till Mora har jag saknat henne en del, men annars har jag inte saknat så värst mycket. Bara gamla vänner som jag inte träffat så mycket i år som jag saknat.

De bästa nya människorna du träffade?
Julia, Anna, clara, Monstjet, Freja och endel andra sköna människor är väll de jag träffat i år och lärt känna som jag tycker är de bästa. 

Det bästa val du har gjort:
Det bästa valet jag gjorde var mitt gymnasieval, nu i slutet har jag även bestämt mig för att köra på att blicka frammåt vilket jag tycker är ett bra val. The past är ju trotts allt the past.

Vad vill du säga till dig själv inför 2013: 
Okej, Julia lyssna noga. Under 2013 ska du bli en mycket hälsosammare männsika. Med det innebär det att du ska träna regelbundet, inte äta godis och äta mer hälsosam mat. Du ska inte heller tänka "gött nu är jag klar och kan hålla på med annat, till exempel facebook" vad det gäller skolarbeten. Även fast du skrivit en uppsats och den är klar ska du ta den tid du får för att göra den så bra som möjligt. Kort sagt den lektionstid du får ska ej användas till facebook osv. Lycka till Julia... Jesus...


Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0