Jag går i döden för dig för du är min bästa vän

 
Hej på er! Som jag skrev i torsdag bestod min fredagskväll av mys med fina tjejer. Möttes på maxi och handlade massa gott och gick sen hem till Emma. Gick hem relativt tidigt och somnade nästan direkt, för skönt. Idag vaknade jag tidigt för att kolla julkalendern. Efter det tog jag mig ner till galaxen och mötte upp Anna, Emma och Hanna för ett skivstångspass, efter det tog jag mig en springtur. Sen var jag död i ett par timmar men nu är jag tillbaka hehe.. Kul var det iaf! Ikväll ska jag förmodligen mysa med Elin, fårse vad det blir. nu ska jag dra mig, byee. 
Från myskvällen igår, snodde Annas bild hehe. 

Kommentarer
Postat av: lina

mysigt och gott de såg ut

2012-12-06 @ 21:04:14
URL: http://linzanz.blogg.se

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0