Jag känner hur kritikerna väntar på att jag tappar världen, man kan ta en kniv och kapa bitar utav atmosfären

 




I brist på annat att göra slänger jag in en sådanhär

FRÅGOR

  • Har du ett förhållande? - Nopp
  • Har du någonsin haft ett förhållande? - yes
  • Har du allt du någonsin önskat? -  Verkligen inte, men har det jag behöver
  • Har du syskon? - Jajemän
  • Har du en stor hemlighet som ingen vet om? - Neee
  • Har du en egen dator? - aaa
  • Har du varit på en riktig konsert? - Haha ja, om min barndomscrush Darin räknas 
  • Har du några framtidsdrömmar? - Har la alla 
  • Har du någon fobi eller något du ogillar? -  Nja, gillar inte att bli kallad söt haha vet inte varför, det klingar illa i mitt huvud och bli kallad det bara
  • Har du körkort? - Nej, I wish


VEM

  • Vem vill du träffa? - Många som jag vill träffa, men just nu min säng hehhehe
  • Vem saknar du? - Den där Rebecca, ho är lite för långt bort nu alltså
  • Vem fick du senast ett sms av? - Julia mi amore
  • Vem skrev du senast ett sms åt? - Julia mi amore
  • Vem är din bästavän? - Mina tjejer är my best friends
  • Vem skulle du vilja byta liv med för en dag? - Kenza eller Megan Fox, få prova på en dag som insanely hot
  • Vem vill du prata med just nu? - Min mammi
  • Vem bråkade du med sist? - Det får ni inte veta tyvärr
  • Vem såg dig senast? - Pappa
  • Vem ringde dig senast? Mamma
  • Vem ringde du senast? - Julia


VAD

  • Vad åt du senast? - Kött, klyftpotäter, sallad och sås.
  • Vad drack du senast? - Päronsoda
  • Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - ''helt klart, vad gör du förresten ? :) :* <3''
  • Vad heter du i mellannamn? - Cecilia 
  • Vad vill du heta? - Har alltid viljat heta Linda sen jag var lite, men nu tycker jag Julia duger
  • Vad tycker du om abort? - Bra att det finns alternativ
  • Vad ska du göra efter dethär testet? - Kolla film 
  • Vad hade du önskat dig om du hade fått tre önskningar? - 1. Oändligt många önskningar till 2. En perfekt kropp 3. Oändligt med pengar
  • Vad gör du just nu? - Gör det här testet
  • Vad för sorts filmer gillar du? -  alla, innehället som räknas (poet)
  • Vad har du på dig just nu? - thights, underkläder och en t-shirt.
  • Vad ser du om du kollar åt vänster? - En lampa 
  • Vad ser du om du kollar åt höger? - En vägg 
  • Vad hade du velat göra just nu? - Legat på en strand i typ Thailand eller varit arton och gått på medina..
  • Vad ska du göra imorgon? - Standard söndag med filmkollande antar jag
  • Vad saknar du? - Sommaren helt klart, värme och sena kvällar med de bästa 



SKOLA

  • Vilken klass går du i? - Sa1a
  • Trivs du där? - För braa
  • Har du bytt skola nångång? - Ja, efter sexan och nian 
  • Lämnar du alltid in skoluppgifter i tid? - Ja, lite av ett kontroll freak när det gäller sånt 
  • Är du mer en MVG-elev än IG-elev? - Antar det 
  • Kommer du bra överens med lärare? - Ja absolut, de är väldans bra
  • Vilket är ditt favoritämne? - Spanska tror jag



KÄRLEK/SEX

  • Är du singel? - yes
  • Vill du vara singel? - Beror på, men just nu nej 
  • Är du romantisk? - Ibland 
  • Spelar utseendet roll? - Ja, så är det faktiskt 
  • Vad är din typ? -  http://www.youtube.com/watch?v=SscxB0a-1xg SKOJAA. Men en omtänksam en, som tar mig i första hand. 
  • Vad tycker du om sex utan känslor? - Jadu, ingen åsikt I guess 
  • Utekvällar eller romantiska hemmakvällar? - Beror heeeelt på humör
  • Märkesnörd eller seconhand kille? Märkesnörd, fett med snyggt hehe 
  • Lång eller kort? - Lång, han måste ju va längre än mee
  • Ögonfärg? - Spelar egentligen ingen roll, men gröna är fina ändå
  • Hårfärg? - Doesn't matter



RANDOM/ÖVRIGT

  • Vad är klockan just nu? - 22.33
  • Vad lyssnar du på just nu? - Stay - Rihanna, skrällen 
  • Din favoritartist/artister ? - Många ju men Justin, kartellen och labyrint är inte illa pissade!
  • Vill du gifta dig i framtiden? - Jara
  • Vars skulle du ha flyttat om du hade kunnat? - Till ett land med värme eller USA
  • Är du helsvensk? - Yes
  • Vem beundrar du? - Många ju, men Kenza med 
  • Har du en blogg? - obviously ja 
  • Varför gjorde du det här testet? - Hade tråkigt och väntade på att filmen skulle bli klar haha..

 


Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0