Vad är det för fel på dig, varför vill du ha mig i din famn? Vad är det för fel på mig, jag vill ju bara ha dig lite ibland?

 
 
 
 
Hej på er! I'm human again. Nejdå men värmen är tillbaka som tur är. Så nu går det faktiskt att leva här utan att frysa ihjäl (pratar om i lägenheten och inte ute). Har spenderat dagen i skolan med bra klasskompisar. Efterskolan blev det en tripp på stan med Sofia och Mathilda. Hittade mig en blus/linne i spets. Fiiint. I själva verket skulle jag handla julklappar men fick endast med mig en. Bättre än inget (hoppas ni lägger märke till min positiva inställning).
Imorgon är det torsdag, så snälla torsdag gå snabbt. Vill så gärna ha helg nu alltså sick. Nu ska jag dricka ännu mer te och göra mig iordning för sängen byeee. OCH ja jag vet att inlägget blev rörigt, men who cares?
Hängde i mammas glajjor förut 
 


Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0