En är stark men två är starkare.

Hej, har haft en bra dag i skulan. Volleyboll turnering, vann alla matcher. Eliter hehe eller nej. Efter det spelade vi kort och vid tolv var det sommarshow. Lyckad var den. Efter skolan åkte jag hem och kollade på Eva och Adam. Så gött. Love it. Har precis duschat och ska snart åka till Elin som jag ska sova hos inatt. Fiffi och Lina kommer också imorgon bitti för att fixa oss inför skolavslutningen. Vid halv tio är det frukost med niorna och lärarna på skolan. Absolut sista med alla. Mys. Vid kvart över tio ska vi va i kyrkan. Sen får vi betyg och gråter lite. Kommer förmodligen bli en del tårar haha. Efter det ska jag äta med släkten här hemma. Mys. Till kvällningen blir det klassfest. Fasiken vad kul. Blir nog en toppen dag. Hör nog inte av mig så mycket imorgon, kanske lägger in någon bild. Ska gå och packa nu. Puss.


Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0