När du träffat botten kom ihåg mig då

Hej, har varit en slapp dag. Jobbade och spenderade hela min dag inne med barnen trotts att det är ett ur ochskur dagis. Inte så ur och skurigt enligt mig minsann. Har bara tagit det lungt efter det, kollat på film och så. Är väldigt trött och ska snart sova. Inga fel. Imorgon ska jag va med min saknade Becca och Emma efter jobbet inte varje dag men väldigt trevligt! Vi hörs förmodligen imorgon, Förövrigt har jag en beslutångest som heter duga om jag ska på pip, hmm.
Såhär glad var jag imorse när jag skulle till jobbet i regnet, inte ens det kunde hindra mitt leende minsann.
 

Kommentarer
Postat av: Clara

åh vad fin!!

Svar: Ska du säga fina tjej!
None None

2012-06-25 @ 22:59:54
URL: http://claraasklund.blogg.se

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0