There's no stopping us right now

Hellu, lördagen blev lite som planerad. Träffade ett härligt gäng tjejer och hade filmmys. Igår spenderade jag dagen inne och kollade på Eva och Adam. På kvällen träffade jag Oskir en stund med. Trevligt. Idag har jag pluggat. Skrivit klart sista uppsatsen. Så skönt. Nu ligger jag och kollar på Eva och Adam i väntan på maten. Är hungrig som bara den. Och föresten fick jag sommarjobbet! Den perioden jag ville, med barn på ett till fem år som jag ville och på dagiset vid hembygdsgårn så nära. Det går bra nu peppar peppar ta i träd. Aja, ser fram emot en lugn vecka i skolan, studiedag och en tripp till Örebro med min härliga klass. Allt för mig, vi hörs köra vänner.


Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0