Jag svär livet blir bättre när man vet vart man ska

 
Hej snyggingar. Är på toppenhumör, hur skönt som helst jöö. Igår följde ju mina fina klasskompisar med hem till kristinehamn så jag och Julia fick visa dom runt lite i ''storstaden'' som det var i deras ögon haha.. Kollade innebandy och hade det allmänt trevligt, bäst. Efter innebandyn gick jag hem till kusinerna och spenderade natten där så har glidit runt där och myst med te och så hela förmiddagen. Händer inte så ofta att jag är där så var förjäkla mys faktiskt. Ikväll ska jag spendera kvällen med fint sällskap, blir förmodligen en bra kväll! Vi hörs guapas!
Snodde kusins shorts och gjorde om dom så dom passade mig haha..

Kommentarer
Postat av: Julia Wisniewska

Hej, allt bra idag?:)
KRAM :D

2012-11-17 @ 17:51:14
URL: http://JuliaWisniewska.myshowroom.se
Postat av: ebba

Hallå där! Tänkte bara säga att det pågår en frågestund på min blogg just nu, skulle vara jätte kul om du slänger in en fråga till mig! Btw, super snygg blogg! Tack. :)Xx

2012-11-19 @ 15:06:20
URL: http://ebs.blogg.se

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0