Tänk om jag blir någon annan som inte känner någonting

 
Hej amigassss! shiiit vad tiden går fan, redan tisdag. Skrev senast i lördags morgon så tänkte skriva lite vad jag gjort sen dess. I lördags kväll hade jag som sagt filmmys med braaa sällskap. Väldigt trevligt faktiskt. Söndagen spenderade jag med tv tittande och mys framför solsidan med pappsen. Och sen till den här veckan, igår var det skola, dagen gick snabbt som bara den och när jag kom hem tog jag mig en springtur. Kändes väldigt bra faktist så nu ska jag och min goda vän Julia börja vårt nyttiga och träningsfyllda liv, hehehhe. Idag har jag bara varit i skolan och kollat på portkod, alltså ärligt vill bara se mer jöö. För bra helt enkelt. Men hörniii, nu ska jag försöka ta mig in i duschen, så puss och hej guapas. 

Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0