Vadfan är det med dig, är du rädd att någon häromkring ska se dig? Är du rädd att någon här ska dra ner dig?

 
 
 
Hey bitches! Ursäkta mitt ordval. Har haft en toppen vecka om man bortser från min förkylning och mitt halsont. Sängen har lockan tusen gånger mer än att sätta sig på tåget alla dagar denna vecka. Men när jag väll kommer till skolan går det fort som bara den och jag får träffa mina fina klasskompisar så jävla bäst är niii (peppar peppar ta i trä).. Igår fikade jag med fina Emma också, myys var det. Påtal om klasskompisar ska jag ha med mig Sofia och eventuellt Mikaela hem imorgon för en mysinnebandykväll. Kan ju inte bli annat än bra! Nuu ska jag försöka städa lite och dricka te. Blir bra det! Puss på er!
Sista bilden är jag med mitt gammla hår. Galenskapare jag är som klipper bort det dåå.

Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0