Har vi varandra så har vi vad vi behöver

 

Hellu! Söndag och jises vad helgen gick snabbt.. Men bästa helgen på länge ändå. Började min födelsedag med glasstårta på tåget, har för bra folk runt om mig, tack! Annars var fredagen mys med familjen, sen spendera kvällen och natten med bra folk. För trevligt. Igår var det ju "klassfest", väldigt kul till en början, har en väldigt bra klass, tur det. Tog bussen tillbaka till stan, mötte upp trevlig människa en stund och gick sedan hem. Och vet ni idag fyller världens bästa pappi år! Grattis till han och adjö till er, nu ska jag kolla oth. Som jag saknat det.

Kanske inte bästa bildern a men vafasen, mina nya shoes, glasstårta på tåg, fina klasskompisar och me and Klara 


Kommentarer
Postat av: Melina

Den där glassen är så good :))

2012-11-20 @ 17:01:43
URL: http://stenso.devote.se

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0