Jag är din om du är min

Hejjjjjj! Helg äntligen. och jag måste påpeka att jag verkligen gillar helg. Min fredag gick snabbt. Tandläkaren gik bra, skolan gick sådär i brist på koncentration dock. Kvällen spenderade jag på bästa sätt. Fint sällskap, musik, film och mys. Inte lätt att slå det alltså. Idag har jag inte gjort mycket mer än att lyssnat på musik, struttat runt och plockat i rummet och lagat mat. Ska spendera kvällen med bra folk, måste ju betyda att det blir en bra kväll eller? Ska dra mig mot Clara vid sex-tiden, innan dess ska jag inte göra alls mycket faktiskt. Imorgon ska jag fullfölja det jag var på möte om förra söndagen. Får hoppas att det blir bra och kul! Tror jag det blir, har mammi som stöd också ju! Ha en fortsatt bra helg!
(skulle publicerats för någon timme sedan, men whatever)

Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0