Och alla frågar om jag känner någonting för dig Och jag vill svara att jag känner fan allt som går att känna i mig

 
 
 
Hej på er!  Det blev en väldigt bra lördag med fina människor. Somnade någon timme in på natten. Vi vaknade redan vid niotiden första gången men låg kvar och sov. Så mysigt. Ville inte riktigt vandra hemmåt men var tvungen då jag skulle göra mig iordning inför fotograferingen. Den gick bra och det var riktigt kul faktiskt. Idag har jag spenderat min dag med Freja, äntligen fått träffat henne. Var längesedan. Hon är megabra! Aja måste kila nu. Imorgon är det nationella i svenska sen bär det av till Stockholm, globen där mina ögon och öron ska få fyllas med Justin hela kvällen. Klagar inte alls! PUSS.
 
 
 


Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0