Never allow loneliness to drive you back into the arms of someone you know you don't belong with

 

Hellu, tänkte titta in och berätta lite fast om min helg. Eller ja lördag och söndag eftersom ni redan vet min fredag. så. 
LÖRDAGEN började med att jag satt inne och kolla film osv. Kände att det skulle bli en riktig innesittar-kväll. Men så blev det inte. Följde med Emma till Agnes och träffade en massa trevligt folk. Var även en svänga och hjälpte Andreas att DJ:a för att sedan gå tillbaka till Agnes. Kom hem någon gång in på natten och då somnade jag rätt så snabbt. 
SÖNDAGEN började med att jag vaknade tidigt för att somna om någon timme. Har hunnit med mycket idag. Åkte upp till FoF för att äta lunch och kolla film, mys. Kom hem och satt på ännu en film. Strastruck var en bra film! Emma kom hit och resten av dagen bestod av taken 2, just dance och pulkaåkning. Förjäkla kul ändå. Nu har jag nyss duschat och ska snart sätta på en till film. Skola imorgon hjärtaaa.

Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0