Om spontana idéer, sommarlov och helg

Hej på er. Min fredag blev inte som planerad men den blev väldigt bra ändå. Ett besök på maxi med min Emma för att sedan kolla innebandy. Träffade gammal vän där med, var trevligt. Efter det gick vi mot maxi för att William. Kvällen slutade med att vi hamnade hos han med han, filip och Isolde och kollade på film och så. Fick skjuts hem så jag entrade min ytterdörr runt ett snåret. Somnade som en stock vid tvåtiden, första natten jag slapp vakna utav förkylningen. LIVET HJÄRTA. Spontan kväll = bra kväll. 

På tal om spontan. Saknar sommaren, allt är fan spontant då. Inga måsten eller regler. Ingen kyla och långa vägar hem blir korta. Att vakna på morgonen utan en aning om hur dagen slutar men ändå medveten om att den blir bra. Att få umngås med galet folk med spontana tankar. Ja jag saknar det.
122 dagar till sommarlov. Till frihet. Till en jävla massa sovmorgnar. Medvetet sömnlösa nätter. Galna kvällar. Festivaler. spontana idéer. och inte minst en jävla massa press i solen. 
Löfte till mig själv i sommar: Lev när du kan, ligg inte inne och slösa ens timmar och var spontan. 

The best memories come from the craziest ideas



Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0