You drown your heroes in red wine

Hej på er. Längesedan jag skrev här påriktigt. Har mest varit massa tråkiga bilder. Sedan jag skrev senast har jag hunnit med att träna som bara den, lyssnat på tusentals låtar, gått i skolan och kämpat mot min förkylning. Inatt sov jag dåligt som bara den. Jag sommnar vanligtvis vid tio tiden om inte tidigare. Men igår kund ejag inte somna förren 12, efter det vaknade jag flera gånger under natten. Och när jag vaknade imorse kände jag inte alls att jag var i form för skola, varm och förkyld som bara den. Men drog mig iväg endå då jag har utvecklingssamtal. När jag kommer hem efter det ska jag ta mig ett bad, dricka mängder med te och knapra alvedon. FÅR INTE BLI SJUK. Roliga är att jag redan är det så kanske borde sluta ljuga för mig själv liksommmmm. Aja ska dra nu byee!


Stenhård osv
 

Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0