Pick me up and take me like a vitamin

Dagarna som gått har sett ut såhäääär
ONSDAG: Gick i skolan, slutade tidigt, åkte hem och satt vid datorn. Körde Just Sweat och magövningar i 50 minuter med. Standard onnsdag typ.. Tråkig med. 
TORSDAG: Skula som innehöll Box (kick n' box - kick) och film. För skön dag i skulan. När jag kom hem tog jag en tripp till stan och gav Clara pengar inför idag gick sedan hem och spenderande kvällen med fajnt sällskap.
FREDAG: sitter i skulan nu, slutar tjugo i elva. Då ska jag ta mig en tripp på stan med min Sofia. Klockan fem står spinning med mina tjejer på schemat och ikväll ska jag laga mat med nästan alla mina gostjejer (miss u Becca!!!). Blir nog en stört bra dag. Och ikväll får jag sovsällskap, min Freja heheh. BYEEE
Snodde Elins bild från igår då hon och Clara hade handlat. Detta blir det ikväll gott folk. 

Kommentarer
Postat av: Beccisen

Åh vad underbart det var att läsa mitt namn där! puss vad jag saknar saknar er så bästa tjejerna någonsin!

Svar: Och vi saknar dig!!!!
None None

2013-01-28 @ 13:49:49

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0