I'm falling even more in love with you, letting go of all I've held onto

 
Hej på er! Som ni ser spenderar jag inte direkt min tid med att blogga. Känns som det finns bättre saker att göra nu när det är summer break. Men spenderar mina dagar som jag gjort de senaste gångerna jag skrivit. Har haft det riktigt bra faktiskt, badat, skrattat i mängder, pratat i timmar och ätit en massa gott och onyttigt. Idag ska jag till Emma och fira henne eftersom hon fyller år! Ska bli hur mys som helst! OCH vet ni ? På måndag tar vi tåget till stockholm där vi spenderar fem dagar för att gå på allsång på skansen, kika på håkan, åka en väldans massa karuseller, hänga i solen, ha massa picknicks och bara umgås, bra tjejer det där! Så himla glad just nu baraaaa. PUSS PÅ ER och hoppas ni mår lika bra som jag.
 
 

Fina födelsedagsbarnet
 
 
 
 

Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0