Se men inte röra är den fulaste regeln i världen och jag bryter den nu

 
 
 
 
Hej Bitches, long time no see. Tänkte berätta lite om min helg, har haft en himla bra helg faktiskt.
Min FREDAG bestod utav fint folk, en massa skratt, firande av Louise som fyllde 18 och en bra kväll helt enkelt. Hade väldigt kul med bra människor och somnade inte förrän sent. 
Min LÖRDAG bestod mer av filmmys, massa prat, håkan i högtalarna, mys och trevligt sällskap. En myskväll helt enkelt. Kom hem vid halv två tiden efter en promenad hem. 
Min SÖNDAG blev en riktig deg-söndag. Träffade släkten och låg inne och kollade serier. Åt god mat gjorde jag också. 
Min helg har alltså bestått av det en helg ska bestå av, lite av varje! Nu ska jag dra, ciaooooo!



 

Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0