Du om någon borde förstå att man inte gör såhär mot mig


Min helg har varit bra! Fredagen spenderades i trevligt sällskap. Myste i Gästhamn med ben & jerry's, var ute på promenad i fina vädret och kollade på film. Vi vaknade upp ganska tidigt i lördags. Lunchade hos farmor och farfar med stora delar av fina släkten vid ett tiden. Efter det spenderade jag hela lördagen med fina tjejer. Åkte mängder av inliens, hade picknick i Gästhamn, hängde med wille och co. och solade en massa. Så himla bra tjejer! Somnade ganska sent vilket resulterade i att vi vaknade ganska sent. Myste i soffan i timmar. Gick hem för att packa lite grejer och ta en lång dusch. Sen vandrade jag tillbaka för hockeymys, fällde några allt några tårar när vi stod som världsmästare. Idag ska jag inte göra mycket mer än att umgås med mammsen. Blir mys det. Vi hörs! 

Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0