Jag ska slåss i dina kvarter

Hej på er! Sitter på bussen hem nu så tänkte fördriva min tid med ett inlägg. Skolan idag gick någorlunda snabbt och det var väldigt skönt med sovmorgon imorse. Idag ska jag inte gör alls mycket har jag tänkt. Ska väl hem en sväng och packa och fixa lite saker, kanske slå mig ner vid datorn en stund och så. Sen ska jag spendera kvällen alone at Isak's place.. Han kommer väl hem någon gång efter jag har lagt mig så får spendera natten med han iallafall. Imorgon är det fredag och jag ska umgås med så jäkla bra tjejer. Kommer nog bli en riktigt bra kväll skulle jag tro. Ni får två bilder på jackan också, ena är från hemsidan och andra har jag tagit själv, är dock finare i verkligheten.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kostade den? :)

2013-09-19 @ 17:42:00
Postat av: Anonym

Vad kostade den? :)

2013-09-19 @ 17:42:00
Postat av: Anonym

Vad kostade den? :)

2013-09-19 @ 17:42:02
Postat av: Anonym

Vad kostade den? :)

Svar: 900kr, så inte alls dyr för att vara en vinterjacka :)
None None

2013-09-19 @ 17:42:03
Postat av: Sara

Vart är jackan ifrån?:)

Svar: Ursprungligen vero moda, köpte den dock på metro
None None

2013-09-20 @ 21:40:49

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0