Åh gud det gör så ont att något så nära kan va så långt bort

 

Spenderar all min dyrbara tid med mina vänner. Ärligt skola snart, dör lite av bara tanken. Men blir nog bra! Idag har jag varit i Karlstad med Fiffi och Elin och kollat bio. Magic Mike, väldigt bra film. Och Channing Tatum och Alex Pettyfer, vilka människor. Ni får en bild på dom här under. Kvällen har jag spenderat med lite folk och tillslut hamnade jag, Emma och Ingrid hos Emma där vi skålade in Ingrids födelsedag. Grattis till henne! Aja nu snart ska jag sova, väldigt trött efter inatt, somna sent och vaknade tidigt. Men vi hörs imorgon eller sen eller vad det nu blir!

Channing Tatum och Alex Pettyfer, vilka stjärnor, gjorde helklart hela filmen!

Min mat, bakad potatis med skagenröra, himelskt hehe


Kommentarer
Postat av: ingrid

tack fina du!!

2012-08-17 @ 18:38:41
URL: http://ingridramberg.blogg.se

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0