Så som jag kände har jag aldrig känt för någon jag kände men aldrig har känt

 
Hej där. Glad midsommar såhär en dag efter hehe. Hoppas ni haft det bra för det har jag. Har spenderat min midsommar i stugan med skratt, dansande och mat. Haha vad jag har ätit. Sick, men trevligt. Är hemma nu igen iaf. Idag ska jag förmodligen spendera min kväll med Emma, får se hur det blir. Kan väll inte bli annat än bra isånnafall. Orkar inte skriva värsta inlägget så avslutar här. Bye guapas. 
Totte när han skjuter luftgevär som några timmar spenderades med och jag igår. Värsta sommrig dagen till ära eller inte.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så fin du är!

Svar: Tack du med!
None None

2012-06-24 @ 11:42:43
URL: http://sofiaeriksson.blogg.se

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0