All of your flaws and all of my flaws

Fem Om mig
 
1. Jag har svårt att hålla tyst. Jag pratar mer än gärna, dock bara i situationer med människor jag känner mig trygg med. Jag går alltid runt och nynnar, sjunger eller pratar (inte med mig själv). Det har lite blivit som min signatur. Träffar ni någon som är lite galen, lite (väl) pratglad och oftast bär på ett leende, så är det antingen jag eller någon som är väldigt lik mig. Om jag är nedstämd kan jag dock bli väldigt tyst. Så en kväll med massa prat omo allt mellan himmel och jord, med en människa man tycker gott om är en jävligt bra kväll i mina öron.
 
2. Jag drömmer ofta mardrömmar om godis. Jag vet det låter helt sinnesjukt och så vidare. Men det är sant. Jag kan vakna i världens panik för att jag drömt att jag ätit godis. Eftersom jag inte ska äta godis förrän januari antar jag att det är mitt undermedvetna som påminner mig. Men jag ska klara det, fuck those nightmares, no candy for meee. 
 
3. Idag saknar jag slutet utav nian och sommaren därefter. Då var mitt liv så perfekt. Och det fortsatte vara perfekt hela sommaren.Det var sol och jag avslutade min högstadieperiod med en sjukt bra klass. Vi var så jävla bra tillsammans på slutet och inte nog med det så hade vi sjukt kul. När sommarlovet började bjöd det på sol, sena kvällar, mat, samboskap med Emma, fina människor, bad och spontana idéer. Kombinationen var sjuk och jag mådde sjukt bra. Nostalgi.
 
4. Jag har stora planer med livet. Om inte dina drömmar skrämmer dig är de inte tillräckligt stora, right? Number one på min to do list är att lämna den här staden och resa. Till och börja med en storstad, kanske New York? Jag vet inte men jag vill ut i världen. Ska prata om detta på mitt nationella vilket gör drömmen aningen starkare för tillfället.
 
5. Just för tillfället är det typ lite småkoas. Mina hormoner får mig gråta 24/7. Till och med när jag inte är ledsen. Hörde ett intro till en låt - tjöt. Satt på en film - tjöt. Såg en gif där en kines grät - tjöt. Men ärligt ? Vablireeee? Okej det där med låten, men kinesen som tjöt och inte ens såg ledsen ut, varför? (Saken är att jag inte är ledsen, är asglad just nu haha ?)

Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0