Kan du älska mig som trottoaren älskar förloraren?

 

Hejhejhallå! Tänkte berätta lite om min helg. Efter skolan i fredags gick jag och mammsen ner på stan. Vi tog en fika och bara pratade. Var mys! Åkte senare ut till Elin där hon, jag, Clara och Anna kollade på film och så. Somnade ganska tidigt i bra sällskap. I lördags fick jag någon idé att åka ut och bada, hur tänkte jag ens? Aja, utmanade mitt sällskap och åkte ut till skärgården. Insåg snabbt att det var dumt gjort, men årets första dopp är nu gjort! Spenderade kvällen med ben & Jerry's och filmmys. Idag har inte varit mycket annorlunda från lördagen. Har myst, kollat på film, suttit i solen och ätit chips. Är hemma en snabbis för att duscha och så, ska snart fly fältet för filmmys. Imorgon är det måndag också. Kill meee.. Aja, bara måndag och tisdag, sen är det helg igen. Braaaa! Puss!


Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0