Melissa Horn

Melissa Horn kan det där med att sätt tankar till ord hon. Även fast inte alla dessa passar in på mig så är de så bra skrivna.

ETTHUNDRATRETTON


Fuck yoooou

Fuck you alla måsten. Film blir. Skjuter upp er till någon annan dag. Känner redan nu att jag kommer ångra det imorgon men vadfan yolooo. Men nej skoja. Hejdå / tröttsurslitentjej


Dom säger "det som inte dödar blir du starkare av". Men också dramatiserad, deprimerad och svag.

 
 
 
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag sa hejdå till min högstadieklass för att sparkas in i ett nytt stadie i mitt liv, alltså gymnasiet.
 
Hur har ditt 2012 varit? 
Mitt 2012 har varit ett sjukt bra år. Trotts alla upp- och nedgångar. Är ju trottsallt så livet är, upp och ner. Men har helt klart haft det bra omringad med de bästa människorna. 

Tror du att år 2013 kommer blir bättre? 
Tror heltklart att det kommer bli ett bra år. 2012 är svårt att slå men 2013 klarar det förhoppningsvis.

Blev du kär i år? 
Nja, beror på hur man ser på saken. Jag hade ju ett påbörjat förhållande i början av året, men det var ju från 2011.

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? 
Är väll inget visst datum så, men kommer nog aldrig glömma gymnasiestarten och kvällarna med fint folk. 

Vad är din största framgång 2012? 
Jag hittade helt klart mig själv, är la en jäkla framgång det. Även fast det känns som jag tappar bort det ibland.

Bästa köpet? 
Mina Clarks (som jag egentligen fick i present) som jag mer eller mindre bor i när jag är ute och konsertbiljetten. Etthundrafjorton dagar kvar.  

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat helt klart, åt ute var och varannan dag. Iallafall i sommras. 

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Sommarlovet gjorde mig riktigt glad. Fick chansen att leva ut lite och slippa tänka så mycket. 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? 
Där palmerna bor, Don't you worry child, vid min sida, orstens favoriter och flytta på dig. 

Vem har du umgåts med mest? 
Mina tjejer, kanske extra mycket med Julia och Emma. 

Bästa minnet från 2012? 
Alla sommarkvällar och nätter. 

Hur många kysste du? 
Inte en blekaste.

Har du haft ett förhållande under 2012? 
Yes det har jag.

Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013? 
Nja, att vara mer vältrännad och finna motivationen.

Vad önskar du att du gjort mer? 
Umgåtts med min släkt tror jag.

Vad önskar du att du gjort mindre? 
Önskar att jag hade tagit beslut och gjort val utifrån min vilja och inte vad jag tror andra blir nöjdast med. Är dock fortfarande dålig på det men, i'm working on it.

Favoritprogram på tv?
Haha kollade typ aldrig på tv, men solsidan kanske. 

Största musikaliska upptäckten?
All svenskrapp eller vad man kallar det. Kartellen, Labyrint och liknande. Ni tycker förmodligen jag är helt bakom flötet när jag skriver det men ärligt. Vilken musik. 

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Oj minns knappt, men fick väll det jag ville ha kläder, pengar och mina Clarks. 

Vad gjorde du på din födelsedag? 
Firade med familjen till en början, sen på kvällen åkte jag och firade med fina vänner och annat fint folk. 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? 
Nja, less drama kanske. Men det hör ju till. 

Vad fick dig att må bra?
Mina vänner och en del andra, de tog mig till toppen av glädje fasen. 

Vem saknade du?
Sen Becca flyttade till Mora har jag saknat henne en del, men annars har jag inte saknat så värst mycket. Bara gamla vänner som jag inte träffat så mycket i år som jag saknat.

De bästa nya människorna du träffade?
Julia, Anna, clara, Monstjet, Freja och endel andra sköna människor är väll de jag träffat i år och lärt känna som jag tycker är de bästa. 

Det bästa val du har gjort:
Det bästa valet jag gjorde var mitt gymnasieval, nu i slutet har jag även bestämt mig för att köra på att blicka frammåt vilket jag tycker är ett bra val. The past är ju trotts allt the past.

Vad vill du säga till dig själv inför 2013: 
Okej, Julia lyssna noga. Under 2013 ska du bli en mycket hälsosammare männsika. Med det innebär det att du ska träna regelbundet, inte äta godis och äta mer hälsosam mat. Du ska inte heller tänka "gött nu är jag klar och kan hålla på med annat, till exempel facebook" vad det gäller skolarbeten. Även fast du skrivit en uppsats och den är klar ska du ta den tid du får för att göra den så bra som möjligt. Kort sagt den lektionstid du får ska ej användas till facebook osv. Lycka till Julia... Jesus...


Mitt 2012

2012, ett långt år tänkte jag skriva, men det har väll varit lika långt som andra. Skillnaden är väll att det har känts så långt. Jag har hunnit med så sjukt mycket på det här året.

I början av året var det välja gymnasium som gällde. Jag hade inte alls svårt att välja och jag är glad över mitt val. Det var dock en ganska hård tid för det var inte bara jag som skulle välja gymnasium och inte bara mitt val som skulle påverka mig. Eller rättare sagt oss.
Det fanns tre möjliga vägar distans, ett slut eller en fortsättning.
Det blev en fortsättning, men fortsättningen blev väll inte så värst lång. Lite mer än ett år varade min första kärlek och jag ångrar det inte en sekund. Även fast jag inser att det var en ungdomskärlek och att det inte skulle kunna hållit så har jag lärt mig sjukt mycket av det. Speciellt om mig själv. Och det tackar jag för.

Den sista månaden av skolan blev våran dåvarande klass väldigt nära varandra. Vi gjorde mycket saker tillsammans och jag ville inte att det skulle ta slut. Men det gjorde det och jag tackar och bockar för de tre åren. Har hittat många som jag verkligen står nära nu under de tre åren.

Så kom sommaren. I början jobbade jag, måste fått bästa dagiset och bästa ungarna. Trivdes hur bra som helst. Tre veckor där sen började sommaren påriktigt. Umgicks mycket med mina fina kompisar. Hade sjukt roliga kvällar och nätter. Bodde i stort sett hos Emma, kom på mig själv med att kalla det "jag ska gå hem" när jag skulle till henne. Lärde känna en av mina nuvarande närmaste kompisar med, helt sjukt att det var så kort tid sen. Känns som jag känt henne i en evighet. Lärde även känna riktigt sköna människor som helt klart gjorde min sommar till något jag kommer komma ihåg. En del av människorna kom in i mitt liv på ett kort besök medan vissa förhoppningsvis kommer finnas där föralltid.

Sen kom skolstarten. En av mina närmaste vänner flyttade till Mora. Det var lite svårt att förstå till en början. Men som tur är är hon fortfarande en av de där närmaste. Jag själv trivdes från första dagen nästan. Med tiden började Julia i min klass och jag kom nära folk från klassen som vet det mesta om mig nu. Jag lärde känna mina lärare mer och jag insåg att jag inte kunde valt bättre.

Om man bortser från skolan så har den här hösten varit upp och ner. Till en början var jag lite nerstämd, jag kände inte för något annat än att ligga inne i mitt rum. Men sen kom ljusare tider, hade sjukt roliga kvällar med mina "bröder" som vi kallar det haha. De tjejerna är tjejer jag uppskattar.
Hade en reunion med min saknade högstadieklass. Var väldigt trevligt att träffa alla! Spenderade natten hos Madde där vi hade reunionen och den natten ändrade mycket ändå. Fick lära känna nya människor och en av dem speciellt mycket. Insåg även att jag saknar gamla tider då.

Sen dess har vintern och hösten gått väldigt fort. Jag har spenderat mycket tid i skolan och med mina klasskompisar. Har även spenderat mycket tid med människor jag tycker jävligt gott om (ursäkta mitt ordval haha). Har lärt mig att inte bli beroende av människor och att jag i första hand ska ta mig själv.

Och nu då. Nyår och allt. Jag ska fira in det nya året med fint folk. Så 2013, be my year.

 


We're too young to know about forever

Vet att jag bombar med bilder men orkar fasen inte skriva massa. Så min dag i bilder får ni här. Ni behöver ju inte kolla heheh. Bye.


Good vs bad

Hej. Idag ska jag endast ta det lugnt, en tripp på stan och fika med faster och Totte blir. För mys i denna lilla by. Ikväll spelar labyrint här vilket är en aning störigt eftersom jag är under arton. Andra gången på loppet av ett par veckor som de spelar i närheten av mig. Kult. Så här får ni en bild på ett inlägg på Jaccos instagram och en bild på min morgon utsikt. Adios!


I don't think about you all the time, but when I do I wonder why



Har haft en toppen dag i backarna. Nu blir det glögg, ost och kex. Gillar livet här uppe ändå.


Stop for a minute and smile

Bilder från min tisdag. Har haft en riktig mys dag.


God jul

Har haft en riktigt bra julafton med fint folk. Bjuder på bilder av mig och Mio från idag. GOD JUL!


Äntligen framme

Framme efter massa timmars bilåkande. Hade glömt vad jag saknat detta ställe!


Är glader

Är glad minsann för
Det är jullov, igår var jag och hälsade på fina mamma på sjukhuset med syster och Stefan. När jag kom hem firade jag minijul med bästa tjejerna, hade det för bra ärligt. När jag kom hem kom fint sällskap och kolla på filmer med mig. Och nu sitter jag i en för fullpackad bil, trött efter tre timmars sömn MEN ska spendera en vecka i Åre med bästa släkten. Livet leker juu, så mycket bra folk de senaste dagarna.


Går världen under så dör jag fan glad


Och de saker du sa var för snälla, de var aldrig äkta, lägg av bara snälla

 
 
Hellu! den har veckan har gått snabbt ändå. Har fått slippa lektioner och slutat tidigare tre dagar i rad nu, hur gött som helst att sluta viud ett-tiden. Har inte gjort mycket de senaste dagarna. Sprungit efter julklappar, gjort sista skolarbetena och igår spenderade jag dagen och kvällen med för bra sällskap. Livet går bra nu ändå, peppar peppar. Imorgon ska jag ha julklappsbyte med tjejerna, har längtat efter dem så det blir nog hur mys som helst det. På lördag morgon tidigt åker jag med. Åtta timmar i bil, men så värt det för att åka till Åre. Har saknat det ändå, plus att det ska bli mys att va med bästa släkten en vecka. När jag kommer hem är det nyår också, då ska jag umgås med världens bästa tjejer och bara njuta av livet tror jag. Usch vad bra. Nu ska jag gitta, ska hinna med paketinslagning, lämnande av julkort till sommarjobbet, packande och dusch. Ska inte lägga mig i sängen en minut efter åtta idag tror jag. Livet hjärtaaa. Puss.
Tog kortet i väldigt konstig vinkel haha.

Omhonom.blogg.se

Min kära vän Ebigail visade mig en blogg och nu är jag fast. Så jäklans bra är den! http://omhonom.blogg.se
Här är ett inlägg från bloggen, heltklart läsvärt!

Efter ca fyra år tillsammans tog det slut.
Min bästa vän, själsfrände och andra halva beslutade att vi skulle gå skilda vägar. Det gjorde så fruktansvärt ont att jag trodde jag skulle dö. Det kändes liksom som om min kropp höll på att rasa samman inifrån.
Jag ska inte berätta om vårat uppbrott idag. Jag ska berätta om första gången vi sågs efter att det tog slut. 
Vi hade båda träffat nya respektive ihopp om att glömma varandra.
Detta är vad jag skrev dagen efter - i "hon" och "han" form:

"Busig flicka 17 år med långt blont svall lyckades ta sig in på krogen med alla hennes äldre vänner. Det var inte tänkt att hon skulle med dit, men hon övertalades. Hon hade glömt bort spritflaskan som låg i den stora Mangoväskan hon hade på axeln. Visade upp falskleget som föreställde någon annan och gick in. Iklädd svarta jeans, vit topp med hög hals och höga klackar. Augustikvällen var ung. Folk frågade vad hon gjorde där, men ingen var otrevlig. Alla log och ville ha henne där. Alla utom en. Tjejen det sas att han låg med nu förtiden gav henne mördande blickar. 

Massor av folk, musik och drinkar. Hon står inne på toaletten med några ytliga kompisar. Flaskan skickas runt. De halsar sprit men det känns knappt efter flera stora klunkar. 

Plötsligt. Hjärtat stannar till när hon ser vem som anländer. Det är Han. Panik sprider sig i hela kroppen och hon ställer sig vid något bord och spelar upptagen. Han slår sig ner en bit bort. Trots klackarna och uppmärksamheten krypmer den busiga flickan. Hon bestämmer sig för att inte vara feg. Hon går fram och lägger en lätt hand på hans axel. Tjejerna runt om backar. 
"Hej" sakta, tungt och med en främmande stämma får hon fram det. De andra försvinner och hon slår sig ner.
"Vad gör du här? Jag förstår inte vad du gör här?" säger han, som om han vill att hon ska försvinna.
"Förlåt" ursäktar hon sig. "Jag går om du vill det"
Hon inbjuder till en kram. Hälsningskramen blir en lång, varm och efterlängtad kram. Hon känner hans läppar mot hennes hals. Hon kysser tillbaka. Lätt och diskret. De säger inte så mycket mer. Hon lämnar honom sittandes med andra.

Kvällen är ung, drinkarna är många och spritflaskan är halvfull. Hon tar klunkar ur den när ingen ser. Innehållet krymper i takt med att sinnets förmåga försämras. Allt för att kväva smärtan av att se honom. Hon börjar strunta i alla andra och vandrar runt i sin egna värld.

Någonstans, någongång möter hon honom. 
"Har du sett mina sms?" undrar han. Nej. Det har hon inte. Någonstans, någongång därefter letar hon fram sin mobil med svårhanterliga händer.
2 nya meddelanden. "Jag vet inte vad du gör här.. men jag vet att du borde somna intill mig." och "Jag älskar dig. Bara dig"
Hon svarar omedvetet men rakt från hjärtat. 

De stöter på varanda senare under kvällens gång. De kysser varanda. Som om omvärlden inte existerar. Som om de två är de enda. Som om ingen annan spelar någon roll. Det gör ingen annan heller. Inte för henne och det gör så ont.
De går hem tillsammans den kvällen. De går hand i hand därifrån när deras nya respektive ser på. De går på tågrälsen och håller hand. Hon bär klackarna i den andra. De ligger i gräset och skrattar. Berusade av alkohol och kärlek. De viskar efterlängtade ord i varandras öron. Hon vill alltid vara med honom. Alltid."
 
Det tog inte slut efter 4 år. Det tar aldrig slut.

Från omhonom.blogg.se
 

Vi två vi bildar en vådlig kemi, utan skuggan av en chans

 
Hej hallå! Måndag, har varit längsta dagen på länge och den har spenderats med ingen annan än Mr.huvudvärk. Usch på dig. Har dock varit positiva saker också. Så som bra musik, en lektion mindre, en inlämnad engelska uppgift och fina klasskompisar. Så jag ska la inte klaga. Börjar närma sig lov och känns som jag har mycket att göra, har inte alla julklappar klara, har en svenska uppgift att skriva (vet inte när den ska va inne) och en lång packlista att checka av. Livet suger sen dör man, eller var det äger? Aja nu ska jag dricka te, en massa och leta upp någon bra film! Tänkte även visa att dessa goingar spelas ur mina högtalare nu. Är på sånt humör när jag tror jag är djup i allt jag gör, haha alltså vem tror jag att jag är...


Har fått tillbaka lite av min barndomscrusch på Darin. Lovar att han sjunger till mig. Typ iallafall. 


Åre

Kom och tänka på att på Lördag befinner jag mig i Åre för att fira jul och ha en mys vecka med släkten. Google bilder blir hehehe. 


Inte för att jag kommer befinna mig sådär högt upp men ändå. Ironiskt nog så är jag ingen stjärna på slalom.

Jag känner hur kritikerna väntar på att jag tappar världen, man kan ta en kniv och kapa bitar utav atmosfären

 




I brist på annat att göra slänger jag in en sådanhär

FRÅGOR

  • Har du ett förhållande? - Nopp
  • Har du någonsin haft ett förhållande? - yes
  • Har du allt du någonsin önskat? -  Verkligen inte, men har det jag behöver
  • Har du syskon? - Jajemän
  • Har du en stor hemlighet som ingen vet om? - Neee
  • Har du en egen dator? - aaa
  • Har du varit på en riktig konsert? - Haha ja, om min barndomscrush Darin räknas 
  • Har du några framtidsdrömmar? - Har la alla 
  • Har du någon fobi eller något du ogillar? -  Nja, gillar inte att bli kallad söt haha vet inte varför, det klingar illa i mitt huvud och bli kallad det bara
  • Har du körkort? - Nej, I wish


VEM

  • Vem vill du träffa? - Många som jag vill träffa, men just nu min säng hehhehe
  • Vem saknar du? - Den där Rebecca, ho är lite för långt bort nu alltså
  • Vem fick du senast ett sms av? - Julia mi amore
  • Vem skrev du senast ett sms åt? - Julia mi amore
  • Vem är din bästavän? - Mina tjejer är my best friends
  • Vem skulle du vilja byta liv med för en dag? - Kenza eller Megan Fox, få prova på en dag som insanely hot
  • Vem vill du prata med just nu? - Min mammi
  • Vem bråkade du med sist? - Det får ni inte veta tyvärr
  • Vem såg dig senast? - Pappa
  • Vem ringde dig senast? Mamma
  • Vem ringde du senast? - Julia


VAD

  • Vad åt du senast? - Kött, klyftpotäter, sallad och sås.
  • Vad drack du senast? - Päronsoda
  • Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - ''helt klart, vad gör du förresten ? :) :* <3''
  • Vad heter du i mellannamn? - Cecilia 
  • Vad vill du heta? - Har alltid viljat heta Linda sen jag var lite, men nu tycker jag Julia duger
  • Vad tycker du om abort? - Bra att det finns alternativ
  • Vad ska du göra efter dethär testet? - Kolla film 
  • Vad hade du önskat dig om du hade fått tre önskningar? - 1. Oändligt många önskningar till 2. En perfekt kropp 3. Oändligt med pengar
  • Vad gör du just nu? - Gör det här testet
  • Vad för sorts filmer gillar du? -  alla, innehället som räknas (poet)
  • Vad har du på dig just nu? - thights, underkläder och en t-shirt.
  • Vad ser du om du kollar åt vänster? - En lampa 
  • Vad ser du om du kollar åt höger? - En vägg 
  • Vad hade du velat göra just nu? - Legat på en strand i typ Thailand eller varit arton och gått på medina..
  • Vad ska du göra imorgon? - Standard söndag med filmkollande antar jag
  • Vad saknar du? - Sommaren helt klart, värme och sena kvällar med de bästa 



SKOLA

  • Vilken klass går du i? - Sa1a
  • Trivs du där? - För braa
  • Har du bytt skola nångång? - Ja, efter sexan och nian 
  • Lämnar du alltid in skoluppgifter i tid? - Ja, lite av ett kontroll freak när det gäller sånt 
  • Är du mer en MVG-elev än IG-elev? - Antar det 
  • Kommer du bra överens med lärare? - Ja absolut, de är väldans bra
  • Vilket är ditt favoritämne? - Spanska tror jag



KÄRLEK/SEX

  • Är du singel? - yes
  • Vill du vara singel? - Beror på, men just nu nej 
  • Är du romantisk? - Ibland 
  • Spelar utseendet roll? - Ja, så är det faktiskt 
  • Vad är din typ? -  http://www.youtube.com/watch?v=SscxB0a-1xg SKOJAA. Men en omtänksam en, som tar mig i första hand. 
  • Vad tycker du om sex utan känslor? - Jadu, ingen åsikt I guess 
  • Utekvällar eller romantiska hemmakvällar? - Beror heeeelt på humör
  • Märkesnörd eller seconhand kille? Märkesnörd, fett med snyggt hehe 
  • Lång eller kort? - Lång, han måste ju va längre än mee
  • Ögonfärg? - Spelar egentligen ingen roll, men gröna är fina ändå
  • Hårfärg? - Doesn't matter



RANDOM/ÖVRIGT

  • Vad är klockan just nu? - 22.33
  • Vad lyssnar du på just nu? - Stay - Rihanna, skrällen 
  • Din favoritartist/artister ? - Många ju men Justin, kartellen och labyrint är inte illa pissade!
  • Vill du gifta dig i framtiden? - Jara
  • Vars skulle du ha flyttat om du hade kunnat? - Till ett land med värme eller USA
  • Är du helsvensk? - Yes
  • Vem beundrar du? - Många ju, men Kenza med 
  • Har du en blogg? - obviously ja 
  • Varför gjorde du det här testet? - Hade tråkigt och väntade på att filmen skulle bli klar haha..

 


I want you to stay

Riktigt bra låt, Zara gör den sjukt bra med. Men tänkte bara dela med mig av vad som spelas i mina högtalare


Funny you're the broken one but I'm the only one who needed saving
Cause when you never see the light it's hard to know which one of us is caving

 
 

He said, if you dare come a little closer


Hej guapas! Helg, hur gött som helst. Gårdagen spenderade jag till en början i skolan. Kvällen spenderades med innebandykollande och filmmys med fajnt sällskap. Var ju derby, hade en aning om hur matchen skulle gå efter förra derbyt. MEN Lik presterade och tog hem segern, gooood. Dutti pappi med. 
Har spenderat timmar av denna dag i brogårdshallen för att kolla Gymastik. Jäklarns vad duktiga kristinehamns tjejer är dåå. Regerade juu. Har nu aningen ont i ryggen och fötterna efter att stått i timmar men det var värt det. Ikväll ska jag bara ligga inne, ät goood mat och en massa ost och kex. Gud så sköönt. Byebye guys. 

Chillade i Julias mössa igår. Ho får skylla sig själv när hon glömde den här ju ;)

Vi försöker hitta glädjen, vart tog kärleken vägen?

 
Heyyy people, onsdag. Vilket känns som mittpunkt på skolveckan, kanske för att det är det.. Veckan har gått fort, har sovit bort mestadels av timmarna kan jag säga. Nu sitter jag och inväntar Freja, Julia kommer sen med. Det vankas lussebandy och första kvällen jag inte somnar vid åtta. Ska bli trevligt att för en gång skull komma ut lite. Inatt sover förmodligen Julia mi amore här också. Vill påpeka att jag gillar mina classmates muchoooo. Tre språk i en mening inte illa. Aja ska gå nu, måste duscha juu. Bye bitches.
 
En bild i repris och en gammal från sommarn.

Värmlandstrafik och pepparkakor


Är trött på värmlandstrafik och tar därför tillfället att klaga på lite annat. Vill ni inte läsa ointressant klag skippa detta inlägg. 

Blir så jäkla sur på värmlandstrafiks krångel. Idag var första dagen jag drabbades av de nya tågtiderna. Jag fick alltså sätta mig på bussen 07:35 istället för tåget 07.51. Fine, det kan jag leva med. Jag var alltså inte den enda som var tvungen att åka den bussen. Redan innan de tog bort tågen var den bussen full, vilket alla förstår leder till att bussen nu kommer bli överfull. Men det var tydligen bara värmlandstrafik som inte fattade det. Tar man bort ett tåg måste man ju sätta in något ersättande. För folket måste ju fortfarande ta sig till karlstad liksom.
Men bussen blev överfull och folk fick stå upp. Trotts att bussen var så full var det säkert en 15 stycken som missade bussen och fick vänta tills nästa buss p.g.a att det endast var en buss. Vilket resulterar i sent folk och sura resenärer. BRA VÄRMALANDSTRAFIK. Ni tänker så långt!

Nu till detta med pepparkaksgubbar och liknande. Ärligt var är Sverige påväg ens? Inte så att dom förbjuder vitlökar och vitkål i Afrika. Ingen människa sätter på sig en pepparkaksdräkt med en baktanke att det är nedlåtande mot mörkhyade. Är det inte mer rasistiskt att förbjuda pepparkakorna? Eftersom vi då utesluter dem och meningen är att alla ska ha lika värde? Små jävla saker blir så stora i Sverige. Har vi inga större problem ? I Afrika svälter dem, världen hotas av jordbävningar och tsunamis. MEN i Sverige här är det största problemet om man får vara pepparkaka i luciatåget. Finns väll förfasen andra problem att ta tag i?


Alla växer upp

Kommer ni ihåg Zara Larsson som var med i Talang 2006, jesus vad stor hon har blivit. 
Talangfull än dock. Och inte ser hon ut som 97a heller. Vacker sak.



Jag önskar att jag kunde gå på någonting mer än bara känslan, av att allt redan är försent

 
 
 
 
Heeeeej på er! Söndag redan, döda mig lite snälla? Min fredag spenderades ju till en början i karlstad med Julia, Clara, Julia och Sanna. Vi lunchade på kebabhouse, kollade affärer och hade allmänt trevligt. Kvällen spenderades inte riktigt som planerat. Men spenderades med bra sällskap och filmkollande iallafall! Gårdagen spenderade jag hemma hos Julia med tjejerna. Hur trevligt som helst. Gillar er a lot. Idag vaknade jag hemma hos Julia och spenderade förmiddagen där med henne och Freja. Eftermiddagen har jag spenderat med släkten och pepparkaks/lussekatts bak. Såå mys. Nu ska jag kolla igenom min debattartikel sen kolla solsidan. Tjiiiing. 
Jag igår och kusinerna minaaa.

FREDAG

Godmorgon! ÄNTLIGEN fredag. Idag slutar jag 11.40, himmelriket. Jag och Julia ska även ha med oss Clara, Sanna och Julia till skuulan, så det blir nog bra. Efter skolan ska jag luncha med dem på stan och handla julklappar. Sen ska jag hem på ett step up pass. Kvällen spenderas med nya avsnitten av american horror story och Felicia. Låter som en bra fredag, byeee. Puss.
Ibland känns det som djävulen håller min hand, jag går och går utan att jag kommer någonstans.
 

Vad är det för fel på dig, varför vill du ha mig i din famn? Vad är det för fel på mig, jag vill ju bara ha dig lite ibland?

 
 
 
 
Hej på er! I'm human again. Nejdå men värmen är tillbaka som tur är. Så nu går det faktiskt att leva här utan att frysa ihjäl (pratar om i lägenheten och inte ute). Har spenderat dagen i skolan med bra klasskompisar. Efterskolan blev det en tripp på stan med Sofia och Mathilda. Hittade mig en blus/linne i spets. Fiiint. I själva verket skulle jag handla julklappar men fick endast med mig en. Bättre än inget (hoppas ni lägger märke till min positiva inställning).
Imorgon är det torsdag, så snälla torsdag gå snabbt. Vill så gärna ha helg nu alltså sick. Nu ska jag dricka ännu mer te och göra mig iordning för sängen byeee. OCH ja jag vet att inlägget blev rörigt, men who cares?
Hängde i mammas glajjor förut 
 


Jobbig människa

Ska va en sådandär jobbig människa som klagar. Man måste ju få va det ibland också. Kylan tar kål på mig ärligt, jävla antarktisk. Ligger fullt påklädd med täcken, ljus och någon jävla värmefläkt. Men inte hjälper det för det... Påtal om ljus så höll jag nyss på att elda upp hela mitt rum. BRA JULIA. Nu ska jag sova, länge också. Hejdå.


I don't know

Nivet sånt där humör när man inte vet om man ska skratta eller gråta. Ta tag i saker eller låta dom va. Bry sig eller inte bry sig alls. Älska livet eller hata det. Sånt humör är jag på just nu. Vill bara slå på någon, men samtidigt bara mysa mig ner brevid någon. MITT HUVUD HJÄRTA.

So I put my faith in something I know, I'm living on such sweet nothing

 
Hellluuuu. Monday today och jag klagar inte. Lördagen spenderades som sagt med Elin. Gårdagen spenderade jag här hemma med adventsmys och beck kollande. Idag hade jag sovmorgon vilket var guuuuldvärt. Kylan tar ju fasen kål på mig... Iallafall så gick dagen i skolan relativt snabbt och efter skolan tåg jag och Julia mi amore bussen hem.  Halv sju väntades en timmes pass skivstång på gymmet med Anna och Emma. Jobbigt men hur gött som helst nu i efterhand. Nu ska jag dricka te och läsa lite. Byeeee på er. 
Bild 1, true shit.Bild 2, vårt adventsmys, plus glögg då givetvis 

Funny tweets i mitt hjärta


Märkliga människa

Haha Julia och hennes konstiga sms, störd..


Jag går i döden för dig för du är min bästa vän

 
Hej på er! Som jag skrev i torsdag bestod min fredagskväll av mys med fina tjejer. Möttes på maxi och handlade massa gott och gick sen hem till Emma. Gick hem relativt tidigt och somnade nästan direkt, för skönt. Idag vaknade jag tidigt för att kolla julkalendern. Efter det tog jag mig ner till galaxen och mötte upp Anna, Emma och Hanna för ett skivstångspass, efter det tog jag mig en springtur. Sen var jag död i ett par timmar men nu är jag tillbaka hehe.. Kul var det iaf! Ikväll ska jag förmodligen mysa med Elin, fårse vad det blir. nu ska jag dra mig, byee. 
Från myskvällen igår, snodde Annas bild hehe. 

RSS 2.0