Lojalitet alltid nummer ett pÄ listan

😘
VÄrfint i lÀgenheten
PĂ„sk med min braiga familj
Moi
BrÀnnboll
Blev bjudna pÄ middag pÄ Roma av Isaks pappa
SĂ€rskrivning i krille
Spenderade en natt pĂ„ hotell i GĂ€vle under lovet 
18-Ă„rsfest för Madde och Emelie! 
Karlstad kan allt va fint det med ibland 

❀

Min bÀsta vÀn, sjÀlsfrÀnde och pojkvÀn. OÀndlig kÀrlek.

If it makes you happy, do it


Firade Nora, 90-talstema och en massa god mat stod pÄ schemat. Blev dock en kort och lugn kvÀll för mig dÄ jag jobbade dagen efter.
I lördags blev det en kvÀll pÄ Hammarö dÄ finfina Ebigail fyllt arton. DÄ sÄg vi ut sÄhÀr..
Och dagen efter var det hotellfrukost. Orkade inte Àta sÄ mycket dock..
Min fina flicka 
Födelsedagslunch med min fina mammi som fyllde 42
Hockey, FÀrjestad och olyckligtvis förslust.. Men var ÀndÄ kul att kolla matchen dÄ jag inte vari i LLA och kikat hockey pÄ ett tag..




Att vakna till fina sms = bĂ€sta kĂ€nslan 
Idag Àr det precis 50 dagar kvar tills jag och min bÀttre halva reser ivÀg till Grekland och denna fina ö. LÀngtar efter sol och vÀrme nu.


Det Àr du eller ingen


Har inte bloggat "ordentligt" hÀr pÄ jag vet inte hur lÀnge.. Men de senaste veckorna har jag Àgnat fem-sex dagar i veckan Ät gym. Och goda mellanmÄl sÄklart..
UmgĂ„tts med denna pĂ€rla 
Spelat basket med Isak, Alex och Svenne!
Yo
Drog pÄ mig en ytterst trÀlig inflammation i tÄn som lyckligtvis Àr över nu!
Hunnit med massa av hejande pÄ FBK
PokerkvÀll med bra folk
Söndagspizza i vÄrvÀder! Kinde ligga ute i flera timmar i södnags, sÄ skönt.
Urvalet av bilder som finns pĂ„ han och mig Ă€r till 99% oseriösa, 0.5% rörelseförstörda, 0.5 procent bra. Men i vilket fall som helst sĂ„ betyder han sĂ„ mycket för mig och jag Ă€r sĂ„ kĂ€r i honom.
PremiÀrgrill
TrĂ€nings inpiration 👊

RSS 2.0