Ja må du sjunka i hundrade år

Åkte till thaien i mjukiskläder pga var värda det när vi var krassliga. 
Målamålamåla med Nelly 
Rangers 
Favvofrulle - favvote
Myslunch i Karlstad med fina klasskompisar.
De spelade groupie på dansgolvet så vi tog en - den blev sådär haha 
OggeP bjöd på pizza dagen efter - räddaren i nöden senaste utekvällarna
Sista "klaraburgaren" åt jag i veckan med Smbe12.
Igår sprang jag dessutom ett ärovarv med mina kära kollegor. Ingen vidare tid med tanke på att jag knappt löpt alls i vår - men ändå glad att jag var med, blev en rolig upplevelse. 

Allt som livet ger

Har fått denna skönhet och nu är det inte länge kvar!
Egentid
Saknar utomlands..
Korvgrillning med pappa o company
Har fått endel sol på senaste iallafall
Fest fest fest..
Och hockey hockey hockey på det
Laga käk till mig o isse när vi var krassliga - det är väl okej att tycka syn om sig själv 😳
Planerat studenten o käkat gomat hos farmor och farfar
Klaramilen igår
Provade även på fight fit för första gången igår - riktigt kul och riktigt jobbigt. Tror tyvärr det var too soon efter sjukdomen för idag samarbetar inte halsen igen.. 

Tröst i regnoväder

Denna ramla in i postluckan idag. Tröst i skitvädret.



RSS 2.0