Tomorrowland

Någon gång i mitt liv ska jag befinna mig där, fyfan vad fett. Inte alls avis på bror, eller?
 

Du lät mig förlora för att lära mig och vinna

 
Hej däääär. Har spenderat senaste dagarna med massa fint folk och haft det riktigt trevligt. Så himla gött med sommarlov. Sick. Idag ska jag va med Fiffi och Elin om det blir som planerat. Hope soooo. Imorgon eller på torsdag beger jag och min familj oss till faster med familj på norskakusten. Gött att komma bort och gött att få träffa dom igen. Kommer hem på söndag och på måndag åker jag och bästa Emma till stockholm. Sjukt nice! Ska dra nu byeee. 
Jag i lördags.

Yes baby

Ringer snart babes
 

I'm in love with the thought of you

Hej och godmorgon. Spenderade dagen igår i karlstad med farmor och gammelmormor. Var mys. När jag kom hem var jag med Elin, Clara och Malin. Trevligt trevligt. Idag ska jag va med en massa folk och grilla och så tror jag. Blir nog bra iallafall. Vi hörs senare eller imorgon. Ska snart försöka ta mig hem till Elin. Pusssss.

Shit vilken känsla, att få lyckas när man har kämpat

 
Hej, har inte skrivit på fleeera dagar. Sorry, antar att livet kom ivägen där en svänga. Har iallafallspenderat första dagarna med la familla och dom två sista med finfina vännerom jag minns rätt haha. Mår iallafall så himlans bra. Sjukt fasen. Hoppas det håller i sig, nu känns det som sommar. Påriktigt. Aja idag ska jag till karlstad med farmor, sen senare ska jag umgås med Elin. Myyyyys. Aja vi höres!
Jag och fina bästis i onsdags.
 

Det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med dig

 

Hej håller mig kort för orkar inte skriva. Har iaf spenderat min dag med Elin och Fiffi. Vi har kollat bio, nya Snövit. Riktigt bra faktiskt! Men nu ska jag fortsätta kolla oth, tror jag åkt på en förkylning och halsont. Fasen också. Och bilder på mig från idag.. Ja jag gillar min smutsiga spegel.


Allt eller inget

Heeeej, ligger och kollar oth. Hoppas ni blir förvånade hehe. Hade en bra kväll igår. Började med att jag umgicks med Andreas och Marcus. Sen mötte vi upp en massa trevligt folk. Blev en bra men konstig kväll haha. Kunde inte somna förens fem inatt så är rätt trött fortfarande, funderar på att stanna inne idag. Får väll se hur det blir. Vi hörs puss.


I won't let you close enough to hurt me

Min fredag blev inte heller som planerad men väldigt bra. Cykla hem till Elin vid fyra. Pratade, hon fixade mitt hår och skrattade. Vi tog oss ner på stan och mötte Freja, tog en pizza och gick sen till maxi där vi mötte upp massa folk. När det stängde gick vi hem till Elins pappa och bara umgicks och hade kul. Är omringad av en massa fina människor ska ni veta. Och just nu känns det verkligen att det är sommarlov. Myyyys. Nu ska jag fortsätta lyssn på musik tills andra säsongen av oth är nerladdad. Blir bra slut på kvällen. Bye people.
Mitt hår som elin fläta och jag och finfina Elin. Sååå gooo.

För hur vet man vad som är rätt och vad som är fel?

 

Hej, hade det bra hos mamma igår, åt go mat och hade det allmänt trevligt. Åkte hem vid sextiden och hade en trevlig kväll med ett helt gäng trevliga människor. Idag har jag spenderat den timme jag varit vaken med one tree hill, best ever. Idag ska jag städa lite sen förmodligen laga tacos med Fiffi och Elin. Blir nog en himla bra fredag iaf. Hörs, pussss. En bild på maten igår, har inga andra bilder typ haha.


I somehow find, you and I collide

Hellu, mina planer på gårdagen blev inte riktigt som väntade men det blev bra iaf. Träffade Andreas, Angelica och Jesper och startade kvällen därifrån. Åkte och träffade folk men slutade tillslut upp i skateparken där trevligt sällskap befann sig. Så en bra kväll i lilla hålan haha. Ni får bild på hur jag ser ut idag. Nyduschad och grejer. Ska snart bege mig upp till mammi, mys. 
 

Bad desicions make good stories

Hej, gårdagen spenderade jag med Becca eftersom jag sov hos henne och eftermiddagen hos farmor och farfar och träffade kusin och faster. Riktigt mysigt. Idag har jag spenderat min dag med one tree hill. Finns inte mycket bättre. Ska va med Linnea och Angelica senare, ska bli himlans trevligt att träffa dom. Jaja, ska fortsätta kolla och äta upp min melon nu hehe. vi hörs. Ursäkta för bildlöst inlägg, har inga bilder att lägga ut så. Pussssss


One tree hill

Började om från avsnitt ett. Blev som kär på nytt.
 

Kan inte tänka, jag står bara här och ler

 
Hej! Hade en bra kväll med tjejerna igår, åt mat på träslottet och mös hemma hos Elin. Idag har jag spenderat dagen med braiga Becca. Vi har solat, strosat runt på stan och ätit gå sallad på orion. Riktigt trevligt. Nu sitter jag hemma och funderar på om jag ska hitta på något eller ta en one tree hill kväll. Får se vad det blir. Lite trött eftersom jag inte sovit så värst mycket på senaste. Men annars är livet bäst. 
 

Samma gamla visa men vet inte vad det är för låt

 

Hej, spenderat dagen med denna fina tjej och snart går vi och möter Elin för att äta lite. Blir nog superbra en regnig dag som denna puss!


Jag vill känna känslan av att vara där ingenting kan stoppa mig

 
Hej,äntligen sommarlov påriktigt och min fredag blev riktigt bra. Umgicks med en massa trevligt folk och skrattade en hel del. Så lyckat. Somna hos Emma med henne och Julia, men blev inte så många timmar sömn. Så är rätt trött minsann. Idag har jag umgåtts med Fiffi och kollar American horror story. Bäst. Hon åkte hem nyss och nu får jag se om jag orkar ta mig ut och hitta på något eller stannar inne. Vi hörs iaf. 

Galet

Kan inte förstå att jag ska få se denna underbara människa, men 23 april är det min tur. Dödslycklig minsann.
 
 
 

Believe

Hellu. Igår gjorde jag inte alls mycket, jobbade och dom sjöng och tackade mig så fint,fick en biobiljett, en kråka alltså nyckelring och ett kort där det stod att jag varit fantastisk. Såhimlans goa! Idag går jag iväg för sista dagen där, lite sorgligt men mest gött med riktigt sommarlov. Kommer sakna mina kråkor haha. Ikväll blir det förmodligen att va med lite folk och fira att det är sommarlov påriktigt. Blir bra det. Vi hörs senare eller imorgon. Puss! 

Hur kaotiskt allt än varit kan detta vara det bästa som hänt mig

 
Hellu. Skrev inte igår men hade inte så mycket att skriva. Jobbade och åkte sen upp till farmor och farfar för att träffa en del av släkten. Mys. Fick reda på min klass också, haha jani.. En himla massa tjejer och allt för få killar kan jag påstå, men det blir nog bra tillslut. Idag ska jag jobba och umgås med Dreas. Blir bra de. Vi hörs  hörni, puss. 
Min kusin. Så go vill bara pussa på han.

Jag vägrade att inse, du sviker mig alltid.

 
Hej, dagen har varit bra, spenderade den med bästa fiffi, Solning, Film och skratt inga fel! Nu har jag duschat och ska fortsätta läsa på det är slut, verkar va en bra bok. Hoppas på det, imorgon blir det jobb igen nice eller ja.
 
Vi när vi sola, enda bilden som blev någorlunda bra eftersom jag knappt syns haha, eller jo mitt leende syns ju minsann .. haha..

We don't need no wings to fly just take my hand

Hej, jobbet igår gick bra och efter jobbet blev dte banken sen att umgås med Fiffi, riktigt trevligt! Blir att va med henne idag igen. Och vaknade jag av att solen lös in i mit rum inga fel. På fredag släpps biljetter och vi bara måste få köpa två stycken. Skulle vara sick. Hoppas. Aja vi hörs sen. 
 
 
 

Guess I let you get the best of me

Hej, har inte skrivit sen i fredags så tänkte så tänkte skriva lite om min helg. I lördags var jag som jag skrev hos farmor och farfar och träffa dom och faster med familj. Mys! Till kvällen åkte jag hem och gick ut och mötte Andreas, Nordis och Jerry. Vi hade det trevligt och senare träffade vi ett helt gäng med killar. Riktigt trevligt faktsikt. Igår började jag med att fira faster som fyllde år i fredags. Mys. Vid fem tiden åkte jag iväg på nästa kalas hos världens bästa Emma som fyllde år igår. Ett gäng med tjejer och massa skratt. Himla mys och kul. När jag kom hem kollade jag slutet av fotbollen och somnade sen nöjd eftersom bästa laget vann. Inga fel alls. Bra helg. Nu blir det fem dagars jobb och sen är det sommarlov påriktigt! Fasen vad gött. Bye.
Vet att det är olika storlek och vet att det är fult men skitsamma. Gött besked i brevlådan.
 

RSS 2.0