Jag svär livet blir bättre när man vet vart man ska

Skrev ett långt inlägg häromdagen som raderades så gav upp det hela. Därför jag ej bloggat.. Men tänkte ge er lite bilder iallafall, orkar inte skriva haha..
Jag i fredags 
Varit i Karlstad hos Alfred i sällskap med ett härligt gäng människo. Sjukt bra kväll! 
Mysig vardagsfrulle
Fiiin himmel 
Middag och FIFA med pappi, Isak och lillasyster 


"Oh my love, my darling
  I've hungered, hungered for your touch"

Så nära, så långt bort

Hej på er! Tänkte berätta om de två senaste dagarna, eller det är inte så mycket att berätta egentligen men. Igår var jag på introduktionskurs för jobbet, gjorde även ett par kurser på internet, annars så var det bara skola och det vanliga. Idag har jag varit i skolan och sedan städat hemma hos farmor och farfar! Nu ligger jag i soffan och kollar tv, känns som jag kommer somna när som helst.. Imorgon är det fredag, jag har sovmorgon och i skolan väntar endast film. Känns sådär jätte bra. När jag kommer hem från skolan ska jag och handla nödvändigheter och vid sex-tiden åker jag med bra människor till Karlstad för att spendera kvällen där! Ska bli megaskönt med helg känner jag! Aja nu ska jag kolla vidare på tvn, snart sova också kanske, natti! 




Ingen ger men alla tar

Tisdag idag. Ikväll myser jag framför fotbollen i min ensamhet. Har dock paprika, tända ljus, dipp och te som sällskap. Får se om jag orkar hålla mig vaken hela matchen. Vi hörs! 



Jag ångrar ingenting, det känns så rätt det vi gör

Orkar inte skriva en massa så får bli ett bildinlägg! 
Myste på bion med Isak och hans småsyskon, filmen bad grandpa var riktigt roligt. Kolla den om ni vill ha er ett gott skratt! 
Har myst med min fina familj, mina norskar har varit hemma i stan i helgen också! 
Hejat på Sverige med ett gäng pajaser. Imorgon gäller det igen..
Gått morgonpromenad i sol och hyffsad värme
E-card
Myst med Julia idag, så trevligt och mys var det
Fixat extrajobb också, Sköööönt som bara den!

Nu ska jag dra mig, Adjöö! 

Torsdag, sovmorgon och glatt humör






Jag har aldrig tvekat på faktumet att jag aldrig någonsin kommer kunna känna så som jag känner för honom för någon annan.

 
 
 
 

You're the apple to my pie

Hej på er! Har haft en sån fin helg jag. Fredagen började med mys, en trip på stan och mat. Den avslutades sedan med bästa tjejerna och en massa skratt. Min lördag bestod inte utav mycket, lagade mat, tog en trip till Coop och myste inne! Söndagen spenderade jag till och börja med med att fira Thelma som fyller på onsdag, trevligt! Sedan umgicks jag med mammi, kollade handboll och åt pizza. Idag är skolan igång igen och jag känner inte för något alls. Vill soooova. Puss på er! 





RSS 2.0