Showing us where we belong


Min helg har bestått utav lite allt  möjligt. Jobb, skidåkning, sons of anarchy, god mat and so on!
👊
Har dessa kläder today 
 Last but not least. Min fina Mika Christina Melonie Rubin fyller ett idag och nu sitter jag på bussen påväg hem för att gå på kalas hos henne. Finaste tjejen det där! Kalas utan fika får det bli för min del eftersom jag inte äter sötsaker etc på vardagar. Ska bli mys 

Du kanske aldrig når dit du vill nå, men du når mig

Fika med min pappi
För kallt ute 
Juliiia
Truetruetrue
Bad- och tacomys efter att inte ha setts på massa dagar 

Avslutar med denna haha 

Everything that kills me makes me feel alive





Mitt bästa för dig

Dos outfits
Winter wonderland
Möss-selfies
Mitt pass taget 5-6 år sedan vs taget för en vecka sedan ca.. Man ändras endel haha..!
från dagen, haft en hemmadag, skönt och välbehövligt..
Ännu en standard nomakeup-pic
Throwback thursday, damn summer I do miss you..

Jag vill bara vara hans definition av perfektion

Firade Freja, så mysigt och god mat.
Försökte leda Sverige mot JVM-guld.. Gick åt fanders..
Pizzatime med mamma och systerson, så mys

Försöka duger
Var på bio i Karlstad med my boy, hungergames
Gårdagens kvällspromenad resulterade i skavsår. Kuljul. 
Han den där som gör mig happy 
Meee igår
Idag blev en mysdag
Klickeliklick


Jul och nyår


Lillasyster slår Isak i NHL;) 
Julaftonsglad
Julaftonsmys
Mysfrulle
Snapchat-Kärleeek 
Standard nomakeup-bild
Julaftonsoutfit
Pussss
Örebromys med bättre halvan 
Nyåååår


RSS 2.0