Och när jag tänker efter, så här långt efter så kan jag se hur fel det blev


Hej på er! Vaknade imorse och mådde aningen sämre så bestämde mig för att stänga av alarmet och va hemma för att försöka kurera. Har druckit te, ätit vitaminer och sprayat nässpray hela dagen.. Har även hunnit med att bakat en paj och målat, blir så jäkla rastlös när jag är hemma. Kollat hart of dixie också såklart! Ikväll ska jag nog ta ett bad, äta tacos och kolla idol. Byeee!


Bästa - Hart of Dixie

 

Jag stryker bort en ensam tår, du vänder dig om och går. Som om det aldrig nånsin hänt.


Helluu! Hade en bra helg. På fredagen var det kräftskiva och en massa bra folk. På lördagen var det slappdag, film chips och pizza. Söndagen bestod av kalas och mys. Har dragit på mig en förkylning med halsont, snuva, hosta, ja hela köret tyvärr.. Så första dagarna i skolan har väl varit lite sisådär. Dagarna känns väldigt långa.. Men imorgon är det onsdag och jag planerar att gå till skolan trots att jag mår crappy, bara jag inte blir värre så! Snart ska jag ta mig en dusch eller kanske ett bad. Ikväll blir det idol som vanligt. Kommit in någorlunda i rutinerna nu också, ganska skönt. Ska gå nu, puss!


Fyfan vad sjukt att man kan känna sån passion


Hej på er! Sitter på bussen hem efter första skoldagen. Redan skoltrött. Och huvudvärk. Och trötthet. Aja, ska inte klaga. Ska hem och äta lite och se ett avsnitt av hart of dixie.. Sen ska jag träffa my boy som kommer hem idag. Han gör mig sällskap hela natten. Imorgon är det skola igen, glädjerop och glädjetårar känner jag då! Nej men slutar 14.10 och sen blir det en runda på stan med pojken min och på kvällen vankas kräftskiva! Så det blir nog en bra fredag trots allt. Puss på er!

 


Skolångest

Spenderar senaste dagarna med hart of dixie, städ, promenerande, idol och rensning av garderob. Nu la jag mig precis i ett bad. Skola imorgon. Villvillvillvill inte.


-

 

I JUST TOOK ONE LOOK AT YOU,

 

AND THEN THERE

 

WAS NO TURNING BACK.”


 
 
 

In the moment we're lost and found, I just wanna be by your side

 
Senaste tiden i bilder, ska försöka komma igågn och blogga ordentligt när skolan och allt börjar.. 
En glad Anton hoppar i blåsbubblor at andres place hahah
Min puta fixade mys när jag mådde lite smådåligt, guldvärd.
Regnade så drog på mig en regnjacka och tog en trevlig promenad med Julia.
Krossad ruta när vi kom ut till bilen och var taggade för liseberg, men det hindrade oss inte. Fixade det och hade en riktigt bra dag i Göteborg.
Goskusin på besök
 Låt livet förbli såhär
 Lunch innan en kväll med bra människor
Fina fina vänner har jag
Körde på vågat hår för första gången på läänge.
Blev quest masters med alla banor klarade på boda borg. Fantastic 4, me, Isak, Andre o Oskar.
Filosoferar över livet, kärleken, hopp, död och annat krångligt. Fast ne, men man skulle ju kunna tro det haha.. 
 
 



Hon är tillmötesgående kanske ger hon kärleken en andra chans


KräftNora på en för bra kräftskiva
Göteborg och släktträff 
Bad och sol i Gottbol med Isak, Oskar, Johanna och André
Inlåst på toan, enda utvägen var att sparka sönder dörren, so I did.

 

Röd på kräftskiva med för bra tjejer


RSS 2.0