Jag önskar att jag kunde gå på någonting mer än bara känslan, av att allt redan är försent

 
 
 
 
Heeeeej på er! Söndag redan, döda mig lite snälla? Min fredag spenderades ju till en början i karlstad med Julia, Clara, Julia och Sanna. Vi lunchade på kebabhouse, kollade affärer och hade allmänt trevligt. Kvällen spenderades inte riktigt som planerat. Men spenderades med bra sällskap och filmkollande iallafall! Gårdagen spenderade jag hemma hos Julia med tjejerna. Hur trevligt som helst. Gillar er a lot. Idag vaknade jag hemma hos Julia och spenderade förmiddagen där med henne och Freja. Eftermiddagen har jag spenderat med släkten och pepparkaks/lussekatts bak. Såå mys. Nu ska jag kolla igenom min debattartikel sen kolla solsidan. Tjiiiing. 
Jag igår och kusinerna minaaa.

Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0