Vi två vi bildar en vådlig kemi, utan skuggan av en chans

 
Hej hallå! Måndag, har varit längsta dagen på länge och den har spenderats med ingen annan än Mr.huvudvärk. Usch på dig. Har dock varit positiva saker också. Så som bra musik, en lektion mindre, en inlämnad engelska uppgift och fina klasskompisar. Så jag ska la inte klaga. Börjar närma sig lov och känns som jag har mycket att göra, har inte alla julklappar klara, har en svenska uppgift att skriva (vet inte när den ska va inne) och en lång packlista att checka av. Livet suger sen dör man, eller var det äger? Aja nu ska jag dricka te, en massa och leta upp någon bra film! Tänkte även visa att dessa goingar spelas ur mina högtalare nu. Är på sånt humör när jag tror jag är djup i allt jag gör, haha alltså vem tror jag att jag är...


Har fått tillbaka lite av min barndomscrusch på Darin. Lovar att han sjunger till mig. Typ iallafall. 


Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0