Men när du strippar och klär av dig är det samma grej

 
Hej guapas, har insett att jag fått någon ny rutin att blogga på torsdagar. Inte bra.Men jaja, once again så är det torsdag fyyyyy vad snabbt det går alltså. Har inte gjort mycket mer än att gått i skolan, umgåtts med mammsen och sprungit i affärer den här vecka, pluuuus att jag haft kick n' box idag, fy vad kul, antar att jag får välkomna träningsvärk men vafasen. Imorgon är det fredag, den nittonde vilket innebär att jag fyller, yey eller ja. Blir att fira på lite olika håll, först med familjen sen med friendssss. På lördag är det ''klassfest'' som gäller. Mycket nu alltså. Nejda men jag mår bra fasen, livet flyter alltså. 
 
I just wanna use your love tonight, I don't wanna lose your love tonight
 

Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0