Vissa saker kanske dödar mig allting kan va över imorgon

 
Hejjjjj snyggingar. Är på bra humör så tänkte att varför inte göra ett inlägg här liksom? Har inte skrivit om min vecka men har inte så mycket att berätta om den heller! Den har beståt utav skola, fina vänner, närapåattmissabussen-upplevelser, övernattning hos Julia, träff med farmor och mys hos faster med henne och Totte, eller ja lite av det jag gjort iallafall. Imorgon är det friday, för gött alltså! Ska ta en lugn helg och har inga planer för den, eller jo kanske ska mysa med tjejerna men annars så. Låter bra tycker jag minsann. Aja somsagt är jag väldigt glad, vet inte ens varför, men det rullar nuu. They see me rollin' osv. Men byeee på er ska ta mig en dusch nu, och så får ni en dånhär bild för har typ inga bilder, men den är kult jao.
 

Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0