Du är knark, jag behöver mer fastän du förstör mig helt

 
Heeeej där. Känner lite att jag är på zigzagzaggazu humör. Haha nej men honestly nu. Har haft en bra dag i skolan, sista lektionen gick utan koncentration dock. Trött som få kan jag säga att jag är. Dock är min klass väldigt väldigt bra. Meeeen imorgon är det fredag, för bra! Imorgon ska jag umgås med tjejer och Becca kommer hem, för bra det också. Vetefan vad jag fått för dille på atta lägga till ''för'' framför ord, för konstigt. Aja nu ska jag duscha i ett år eller två och sen krypa ner i sängen med te och pll. Endast sällskap som saknas, får tvinga lillasyster att hålla mig sällskap, alltid något. Puuuuusss.
Gamla bilder. Tror jag är cool med westside osv, och en sen i sommras i min smutsiga spegel hjärta.

Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0