Kärlek har svikit mig allt för många gånger och jag vill ha dig


Hej på er! Har spenderat senaste tiden antingen i solen eller med bra människor. Igår hade jag det ytterst trevligt. Idag är dock inte livet på topp då jag pajat min telefon. Tusen sprickor. YES. Tur att jag ändå ska beställa ny men träligt i vilket fall.. Speciellt då lilli skulle få den.. Aja.. Fast när jag tänker efter är telefonen det enda som inte är bra just nu. Det känns bra nu (PEPPARPEPPAR). Idag vaknade vi redan vid niotiden och då knallade jag hemåt. Åt lunch i solen. Och nu sitter jag och lyssnar på musik och ska göra mig iordning lite smått. Ska en svänga på stan med Julia och Anna sedan ska vi möta tjejerna för pizza vid halv sex tiden. BLIR BRA DET! Vill inte att lovet ska ta slut ju:((( aja bye bye Bitches!!


Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0