Baby du känner mig, men kommer du något närmre än det där blir det att du bränner dig


Måndag och tisdag nu avklarade. Min måndag gick snabbt, var i skolan och sedan när jag kom hem spenderade jag eftermiddagen och kvällen med bästa Julia. Trevligt som alltid! Idag däremot har dagen varit seg, har varit lite smått ovärt i skolan, inte gjort så värst mycket. Gick hem tidigare pga magont. Har fortfarande ont i magen så får se hur det är imorgon när jag vaknar, om jag har ont och får stanna kvar i sängen eller om jag klarar att pallra mig upp. Snart helg igen ändå, hur skönt? Positivt haha. Hur trött som helst nu efter badet så ska lägga mig i sängen och pilla lite på telefonen innan jag somnar! Vi hörs! 


 Bad, ljus, grönsaker och dipp gjorde min tisdagskväll. 





Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0