Du kan skrika eller hata mig, tänker ändå alltid välja dig


Helluuu! Har haft en riktig toppen helg. I fredags kikade jag idol och bara myste med ostbågar och ljus. I lördags var jag uppe 04:30 för 06:00 började mitt pass, jobbade till 12, kändes bra faktiskt. Efter 12 kollade jag på handboll med pappi och lillasyster. Sedan gjorde jag mig iordning för en riktigt bra kväll med trevliga människor. Somnade någon timme in på natten efter att ha varit på Statoil och fixat dipp till chipsen haha.. Idag har det varit en slödag, har ätit pizza, städat, sovit och kollat på tvn. Har även adventsmyst till julkalendern, myys. Skola imorgon känns lite sisådär men vad gör man. 
Jag igår 
Mys. Ljus, tomtegröt, mjölk, julmust, Lussebullar och pepparkakor. 

Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0