Vad vet du om kärleken, förrän du förgäves hatat den? Och vad vet du om hur hjärtat kan bränna för kärlek som aldrig kan dö men inte heller leva

 

 

 

 

Perfekta dagen
Den perfekta dagen för mig börjar brevid någon jag gillar cp-mycket. Den är på sommaren och fortsätter mer timmar i solen. Frukost och lunch med bra vänner ute. Kvällen spenderas med en massa fina människor och avslutas inte fören sent på natten brevid någon jag gillar sådär cp-mycket. 



Vad är kärlek?
Kärlek är att kolla på någon och känna hur det pirrar i hela kroppen. Det är att skina upp som ett fån varje gång man ser personen le. Att kunna dö för personens lycka. Att dras till varandra och inte veta varför. Att inte kunna hålla sig ifrån varandra. Att sakna så det gör ont. Att alltid komma tillbaka till varandra. Men det är också tårar, svek och falska löften. 


Inte min bild


Min dag
Kommer jag spendera i min säng eller vid datorn. Dessutom kommer dagens bästa kompisar vara värktabletter, halstabletter och nässpray..


Min bästavän
Har många bästa vänner och därför kan jag inte skriva en här. Men kan visa fina sms jag hade fått när jag vaknade imorse. Bästa vän hjärtaaaa. 

 


Ett ögonblick...

är något som kan ändra allt vilket jag insett på senaste.


Det här hade jag på mig idag
Stor stickad tröja och en t-shirt

Sjuk, osminkad och sliten <33333


Hur många sms finns det i min inkorg? Och vem har jag fått mest utav?
Inte en aning om hur många det finns där. Är en del. Och de flesta är från fina männsikor minsann. 


Låtar jag kan lyssna på om och om igen
Tryck på bilderna/texterna, några av de låtar jag kan lyssna på igen och igen..





 

Det här är jag beroende av

Den jag har i min hand på bilderna där uppe. Helt.jävla.iphone.nörd.behöver.hjälp.

En bild på mig och 10 faktapunkter om mig

 
Kände för att ta en bild på mig själv som nörd. Mammas glajjer <33
  • Jag är sjukt avundsjuk på människor som fick allt. Ni vet snygghet, det vill säga både former men också vältränad kropp. Fint ansikte, snygga drag och naturlig skönhet.. 
  • Jag är svag för skägg. Ärligt så snyggt. På de flesta iallafall. Nu menar jag inte något jävla ''tomte-skägg'' men lagom. 
  • Jag vill ha lite kärlek. Give it to me daaa. 
  • Jag har världens bästa vänner.
  • Jag har rutiner som jag ogillar skarpt om jag missföljer. Därför har jag tider för det mesta, när jag ska gå upp. Mellan vilka timmar jag får duscha. När jag ska sova.And so on. 
  • Jag är kär i svenska quotes. De flesta är ologiska och på någor sätt gör det dem så sjukt bra.
  • Jag vill verkligen inte vara sjuk. Det är dödstråkigt och jobbigt.
  • Jag älskar att få vakna brevid någon. Att slippa sova ensam och kunna ligga kvar hela dagen med någon jag trivs bra med.
  • Jag ogillar människor som inte säger saker rakt ut.  Eller ogillar inte männsikorna, men den delen av dem. Till exempel vad de stör sig på, varför de är sura eller vad de vill med saker.
  • Jag är sjukt trött på skolan just nu. Skulle göra så sjukt mycket för att få åka iväg till något varmt ställe med mina kompisar och bara få leva lite. 

 


Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0