50 nyanser av honom

Helluu. Tisdag och jag har haft en riktigt bra och känslofylld dag! Som jag skrev igår så har jag och Freja varit på nybörjar zumba. Har världens ondaste skavsår MEN det var väldigt kul ändå, så glömde lite bort det. Beundrar de människor som kan allt det där utantill, inte bara inte. Aja, vi ska nog köra på nästa tisdag också. Imorgon är det onsdag. Den onsdagen ska jag spendera i skolan. Följt av en fika på stan med tjejerna, sedan vid halv åtta ska jag va på Brogårn för att kolla in innebandyträning. Lite sugen på att köra igång igen som jag nämnt så ska kolla lite imorgon och se! Förresten har jag börjat läsa 50 nyanser av honom. Om folk säger att den är så bra borde den ju va det, så provar den även jag! Aja måste kila. Byeee.


Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0