Hur kunde vår passion bli en dålig ekvation

Innan jag skriver om min helg ska jag skriva vad som vart så bäst med den. Min lilla kusin har kommit ÄNTLIGEN må jag säga. Ännu ett underbart tillskott till familjen Larsson (Rubin, Bergman och Henriksson med). Hon kom igår, alltså den 27e. 
Min fredag var perfekt och den spenderades med bra tjejer god mat och massvis med skratt. Även ett dödsjobbigt spinningpass. 
Min lördag var en totaly vilodag. Var hos mamma  en svänga. Sen somnade jag vid tiotiden (på en lördag!!!) med fajnt sällskap. 
Min söndag bestod utav sängen, en halvtimme core och en timme spinning. Gissa om jag var död. 800 grader spelades ur högtalarna de sista minuterna och jag kan medge att det var 800 grader, men känslan var riktigt go. Rikitgit bra slut på helgen alltså. 
Idag har jag varit i skulan. Gick helt ok snabbt. Träffade en fin vän på bussen hem med. Nu ska jag snart ner till galaxen för ett pass core. Bra det! De e dark nu är förövrigt det som spelas konstant i mina högtalare just nu. 
Bilder från helgen


Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0