Jag vet inte vad det är. Men något får mig att inte ge upp på dig.


Hellu. Tisdag = min hatdag. Dagen gick helt okej ändå! Fick information att vara aupair i skolan. Ärligt fyfan vad jag skulle vilja vara det när jag fyllt arton. Ett år i USA. Merit och erfarenhet som bara den ju. Aja, efter skolan tog jag med mig Mikaela och Sofia ner på stan. Köpte mig en jacka på vila såhär till våren. Dåliga mobilbilder får duga sålänge, är iallafall nöjd med mitt köp! Träffade Anna på tåget så när vi kom till Kristinehamn tog vi en tripp till maxi.. När jag kom hem var jag barnvakt åt Nelly, åt kakor, dansade just dance och lyssnade på musik. Bra dag ändå. Idag är jag glad, glada dagar är fasen bra dagar. Puss.


Kommentarer
Postat av: BECCISEN°

MEN DIN PAJAS, hahahahah har köpt EXAKT likadan jacka! hahahahaha

Svar: Fan vad nice haha ;)
None None

2013-03-07 @ 21:06:36

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0