Så nära, så långt bort

Hej på er! Tänkte berätta om de två senaste dagarna, eller det är inte så mycket att berätta egentligen men. Igår var jag på introduktionskurs för jobbet, gjorde även ett par kurser på internet, annars så var det bara skola och det vanliga. Idag har jag varit i skolan och sedan städat hemma hos farmor och farfar! Nu ligger jag i soffan och kollar tv, känns som jag kommer somna när som helst.. Imorgon är det fredag, jag har sovmorgon och i skolan väntar endast film. Känns sådär jätte bra. När jag kommer hem från skolan ska jag och handla nödvändigheter och vid sex-tiden åker jag med bra människor till Karlstad för att spendera kvällen där! Ska bli megaskönt med helg känner jag! Aja nu ska jag kolla vidare på tvn, snart sova också kanske, natti! 




Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0