Det är en känsla jag kan ha som han inte känner av

Hej på er! Förra veckan var en bra vecka och den här veckan är det lov, känns nödvändigt. I torsdag vart jag firad utav tjejerna, så Goa och så trevligt var det, tackar jag för! I fredags vart jag överraskad med ost och kex-kväll, hade en såå bra kväll. Kollade även på pappa som spelade lite innebandy, dock förlust med ett mål.. Surt. Min lördag spenderade jag till en början med att fira farfar som fyllde 65 och sedan med en myskväll, mysmys. Igår hann jag med lite allt möjligt, bland annat träffade jag min systerson som jag inte träffat på ett tag. Så mys. Hade pizza kväll också, en bra helg helt enkelt! Idag är det handledarkurs som gäller, inte så värst kul men nödvändigt. Vi höra under veckan! Puss o hej! 



Kommentarer
Postat av: Mia

Alltså jag älskar bilden på kusinerna, hahaha så jädra små, söta och goooa! <3

2013-12-04 @ 19:12:20

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0