Jag överanalyserar, överdriver och överväger

Hej på er! Har inte skrivit så mycket den här veckan, har varken funnit lusten eller motivationen till det.. Har haft en sådan där trälig vecka, när man bara vill ligga inne i sängen och gråta och äta till fina filmer ni vet. Men trots det så har jag tagit mig upp till skolan och klätt mig själv i ett leende, varför vara nedstämd när man kam vara glad ? Så har gjort mitt bästa för att hålla humöret uppe och ta allt med en nypa salt helt enkelt. Har ingen som helst anledning till att vara depp, lite höstdepp antar jag! Men nu ska jag ändra inställning helt minsann, ska tänka att allt är kul och att jag ser fram emot att gå upp tidigt imorgon! Försöka duger! Imorgon är det fredag och i det ser jag inget negativt. Ska spendera dagen i skolan och med de bästa tjejerna. Ska även få somna bredvid den finaste killen jag vet. Min lördag kommer bestå utav lite handboll, var ett tag sedan så blir nog trevligt! Efter det ska jag laga mat och mysa med killen min. Har även en plan på att göra något jag längtat länge efter att få göra på lördag, får se om det blir så att det fullförs, i så fall får ni veta då vad det är, kommer upp här garanterat! Nu ska jag dricka mitt te och kolla igenom tumblr, adjö godingar! OCH grattis till min fina lillasyster som fyller 10 år idag!



Kommentarer

Dina åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0